18.

69 4 1
                                    

"I love you" en dan klikt ie zijn gordel vast en rijden we naar de Mac.

Pov. Louis

"We zijn er" zeg ik tegen Katie. "NUCKETS, I COME" roept ze ineens heel hyper. "Wojo, kapot hyper" zeg ik lachend. ¨kan ik ook niks aan doen, hoor.¨ roept ze nog net zo hyper als toe net. ¨Haha¨ komt er alleen uit mijn mond. We moeten nog steeds uitstappen, dus doen we dat maar even snel. We nemen een sprintje naar binnen, en lachen ons dood wanneer we binnen zijn. ¨Wat wil jij, op nuckets na?¨ vraag ik. ¨Doe  maar een groot menu, met Ice Tea, en friet.¨  zegt ze terug. Ik bestel voor ons beide ons eten, en wacht totdat het klaar is. 

Wanneer ik met het eten aan kom, en Katie al zit, moeten we beide lachen. ¨Als we dit maar op krijgen¨ roep ik vrolijk, met een bange blik.  ¨Zullen we maar beginnen? Ik heb honger¨ zegt Katie. Ik knik alleen maar, en we beginnen dan meteen met eten. 

¨Ik zit helemaal vol¨ zegt Katie. ¨Ik ook¨ roep ik ook. ¨Maar, ijsje?¨ vraagt ze nog. ¨Ben jij echt geen zus of zusje van Niall?! Jezus, wat kan jij eten. Je hebt meer gegeten dan mij. Thefuck¨ zeg ik. En ik hoor erna alleen maar haar lach. ¨Ik maak een deal met je¨ zeg ik. ¨Ligt er aan wat voor deal het is¨ zegt ze terug. ¨Jij en ik gaan morgen weer naar de Mac toe, als we zomenteen een wandeling door het bos maken¨ stel ik voor. ¨Ik vind het best. Maar dan wil ik wel weer mijn nuckets. Als ik die niet krijg, breek ik de deal met je!¨ zegt ze. 

Wanneer we weer naar de auto zijn toe gelopen, stappen we beide in, en wanneer we vast zitten, rijd ik naar een speciale plek om te lopen in het bos. ¨Hoelang nog?¨ vraagt Katie als we er zowat zijn. ¨We zijn er zo¨ zeg ik terug. ¨Kee, moet maar eh¨ zegt ze terug. 

¨We zijn er¨ zeg ik twee minuten later. We stappen uit, en komen elkaar nog geen 10 seconden later tegen. Ik pak haar hand vast, ze kijkt er naar en glimlacht dan.

Pov. Katie

Louis pakt mijn hand. Is dat wel goed? Houd k van Harry of van Louis? Ik weet het niet meer. Ik zou graag, net als ik op de middelbare iets met Louis willen. Maar hij waarschijnlijk niet met mij.
"Zullen we naar het meer gaan" vraagt Louis ineens. "Is goed" zeg ik, en dan lopen we daar heen. Louis verstrengeld onze vingers strakker, wat een prettig, maar ook angstaanjagend gevoel geeft. "Zullen we hier gaan zitten? Dan zitten we bij het meer, en bij de zon, maar we zitten in de schaduw" zegt Louis weer. "Ik vind het goed" zeg ik weer.
Louis en ik gaan er zitten, en ik leg mijn hoofd op Louis' schoot. Ik kijk in zijn blauwe ogen, en verdrink er dan in. 'Keet, je staart' zegt Louis ineens lachend naar me. Ik voel mezelf rood worden, en verberg mijn gezicht in Louis' shirt, net als een klein kind dat doet, maak ik van mijn handen vuistjes in t shirt van Louis.
Ineens voel ik dat er twee zachte handen mijn hoofd optillen, en dan voel ik twee zachte lippen op die van mij. Ik besluit er in mee te gaan, en er niet over te piekeren. Naar mate de kus erger wordt, rem ik zal ik maar zeggen af, en verbreek ik het oogcontact tussen Louis en mij. Net wanneer ik wil wegrennen, voel ik twee armen om mijn middel heen. "Katie, k moet je wat zeggen, iets belangrijks..." zegt Louis. 'Okey, ga je gang maar' zeg ik terug. 'Het spijt me heel erg, maar ik ben nog steeds op je. Nog steeds vanaf de middelbare school. Maar ik wilde vragen, of dat ook wederzijds is...' zegt/vraagt Louis. 'Ja, ik vind jou ook leuk, alleen Harry vrees ik ook...' zeg ik snel. 'Wil je t misschien proberen? In het geheim?' vraagt Louis. 'Ja, alleen niet snel boos worden! Please!!' smeek ik zowat. Ineens voel ik weer twee lippen op die van mij.

A/N

Hello peepz,

Ennnnnnnnnn

Deze chap is miss wel al wat beter eah?

Oké nope, maar we zijn richtig de 2K aan het gaan!!!!!!

-x

He is my brother?! Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu