İşte geliyorum dedi... Geldi. Ama sanki sadece gözü benden başka kimseyi görmüyor. Ama ben onu en yakın arkadaşım olarak görüyorum. Erkek olması herkese yanlış bilgiler edindiriyor olabilir. Canım arkadaşım. Murat başka bir yere gitcekmiş. Ama bana yeni söylüyor. Doğrusu biraz kırıldım. Ve artık bana yalanlar söylemeye başladı. Bunun üzerine ben ayrı bir eve çıktım. O büyük mü büyük bir villada yaşıyor. Ben ise çoğu fakirin kaldıgı bir evde. Bir işe girdim garson olarak çalışıyorum. Kira paramı onla ödüyorum. Aradan bir hafta geçti. Murat geldi. Evimin önüne arabasıyla gelmiş. Gösteriş yapacaktır ne yapcak diye düşünüdüm. Pislik herif. Evet yukarı çıktı. Kapıyı çalsaydı açardım. İçeri kapıyı kırarak girdi. Gözlerimi kapattı. Ve beni kaçırdı buralardan. Çok güzel ormanlık bir alana geldi. Hemen yanımızda masmavi bir göl vardı. Hemen yanımızda da bir karavan. Karavanın içinde çok güzel bir elbise... Onu giymemi istemişti. Onu giydim. Çok yakışmıştı. Ve hemen kapıya koştu Murat. Kapıda elimden tuttu. Beni kapıya kadar götürdü. Elinde bir kutu duruyordu. Kutuyu açtı ve arkama geçti. Bana çok güzel bir kolye hediye etti. Bu çok pahalı bir hediyeydi. Canım arkadaşım benim. Hemen özürünü kabul ettim onun. Bunun üzerine o gece çimenlerin üstünde uyumuşuz. Neyse sabah oldu uyandık. Murat'ı affetmiştim. Zenginliğinden mi peki hayır. Arkadaş canlılığından. Butün mekanlara onunla gidiyorduk. Her istediğimi alıyordum. Artık Murat bana sevgilisi gibi davranıyordu. Bir gün üşümüştüm üstündeki ceketi benim omzuma koydu. Artık sanki beni o sevgilisi gibi görüyordu. Ama o benim en yakım arkadaşımdı. Hani onla sevgili felan olamazdım. O benim tontişim. Yakışıklım olabiliridi. Ama asla sevgilim olamazdı .
Kim nerden bilecekti. Bütün teyzeler ,amcalar bizi sevgili sanıyorlar. Sanki karşı cinsten bir sevgili olamaz. Olur bal gibi olur. Bakın oldu. Bizden başka belki binlerce kişi var. Belki milyonlarca. Ama en yakın arkadaşım oydu. Acaba bana asılıyor muydu? Yok canım daha neler kendime gelmeliyim. Elinde her gün çiçekle geliyordu. O güzel çiçekleri bana armağan ediyordu. Ben de onu yakışıklı buluyordum. Ama ben onu asla sevgili yapmam. Zaten sevgili zannediyorlar. İnkar ediyorum. Birde doğru olduğunu söylersem milletin dilinden düşmeyen dedikodu oluruz. Galiba sevgili oluyoruz. Yakınlaştı yakınlaşıyor. Su istemiştim onu getirmiş. Heralde sevgili olmayı düşünüyoruz...
Not:Bunlar benim hayatım değildir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Anahtarı
HumorBurak VS Murat Sizce bu anahtar kimin olmalı Yoksa bende mi kalmalı Burak sarı saçlı mavi gözlüm Murat esmer ela gözlü Bu kardeşlerden hangisi savaşı kazanacak Hangisi o özel anahtara kavuşacak sizce?