Ráno mi zazvonil budík , a já měla chuť vraždit . Nesnáším rána a nesnáším vstáváni a nechápu jak je možné , že škola začíná tak brzy ráno . Asi bych si neměla na co stěžovat bydlím celkem blízko od školy , ale stejně .
Po chvilce převalování jsem vstala z mojí milované postýlky a šla k mé skříni . Otevřela jsem jí a nastal můj každodenní problém . Mám hodně oblečení , ale při tom mi přijde , že ho mám málo hlavně , když ho potřebuju si vybrat . Nakonec jsem si vzala černé obyčejné legíny a vínové tričko s kapsičkou na prsu. Vlasy jsem si dala do jednoduchého drdolu . Do ruky jsem za poutko chytila můj černý batoh ve kterém mám všechny věci a šla jsem dolů . Ani jsem se nenajedla jak je mým zvykem , obula jsem si obyčejné černé vansky a šla do školy .
Ve škole jsem pozdravila mou kamarádku tedy abych uvedla na pravou míru mou nejlepší kamarádku a ona zas mě . Posadila jsem se vedle ní do lavice a ona mi podala její telefon .
"Že semnou pojedeš ?" Zeptala se prosebně a vyšpulila ret aby vypadala roztomile . "Říkám ti to po několikáté na tábor s těmi teplouši nejedu " řekla jsem jelikož mi už po několikáté podstrkovala přihlášku na ten tábor . "Notak prosím udělám cokoliv " řekla a udělala na mě psí pohled . "Když mi dáš kus tvé svačiny tak o tom budu přemýšlet " řekla jsem diplomaticky . Ona ihned začala přikyvovat na souhlas jak splašená a podala mi kousek její svačiny a já začala jíst . "Takže ?" Zeptala se s nadějí.
"Myslím , že nikam nejedu " řekla jsem v klidu a ona mě zas začala přemlouvat . "Notak vždyť o nich nic nevím to je zaprvé a za druhé bych byla mezi vámi černá ovce " povzdechla jsem si a já se rozzářily oči .
"Takže stejně jako Zayn byli by jste dvě černé ovce " vykřikla nadšeně a já dala oči v sloup.
"Nevím kdo je Zayn a víš že ve skutečnosti jsem bílá, ale mezi vámi fanynkami bych byla jak černá ovce " ušklíbla jsem se .
"To nevadí každopádně Zayn je děsně sexi a dokonalý " uculila se Amy a ukázala mi jeho fotku . "Úplnej model " řekla jsem ironicky . "Když by chtěl , tak by být model mohl být navíc chodí s modelkou Gigi Hadid " řekla s odporem to jméno .
"Notak nežárli na ní ať je to kdo je to " zasmála jsem se pobaveně . "Nežárlím jen jí nemám ráda" řekla . "Fajn jak myslíš " řekla jsem a zazvonilo. Celou hodinu dějepisu co jsme měly ihned první hodinu mi vnucovala ten tábor. Upřímně moje nejlepší kamarádka by se měla jít léčit do blázince díky tý skupině.
"Niall je blízko naší školy !" zařvala nadšeně Amber a to byla ještě hodina a já dala oči v sloup. "kroť se je to jen člověk " řekla jsem a několik holek mě zabilo pohledem. Je smutné, že většina holek co tady jsou, jsou Directionerky.
Na velkou přestávku jsem se posadila na lavici společně s Am a ona mě pořád přemlouvala. Nakonec jsem tedy řekla, že s ní na ten tábor pojedu. Upřímně co jiného mi zbývalo že?
"Miluju tě !" Vypískla moje nejlepší kamarádka , když jsem nakonec souhlasila s tím , že na ten tábor s ní pojedu . Upřímně patří mezi ten typ lidí , co vás dokáže přesvědčit o všem možném i nemožném .
"Upřímně nemiluješ ani tolik mě jako spíše ty tvoje teplouše " ušklíbla jsem se a ona mě zabila pohledem a začala mi říkat , že nejsou teplý ale já vím svoje .
"Doma pošli přihlášku " usmála se , když zakončila její proslov , že nejsou teplý. Jen jsem přikývla a pak jsme se bavily o jiných věcech což mi dost vyhovovalo.
ČTEŠ
Tábor / One Direction
FanficSouhlasila jsem . Říká se , že v manželství či ve vztahu se musí dělat kompromisy . Řekla bych , že to platí i mezi nejlepšími kamarádkami . Kvůli mé BFF jsem udělala kompromis . Nejsem na to pyšná , ale jedu na tábor kde bude ta její mikovaná skup...