~ AŞK ESİNTİSİ ~
Özenle seçilmiş şarkılar çalıyor kafede. Fatih'in en yakın arkadaşı Bora yanımıza geldi. Miray'ı seviyordu. Ve Miray'da Bora'dan bize her ne kadar söylemesede ufakta olsa hoşlanıyordu. Bora benimle bu durumu mezuniyet günü konuşmuştu aslında. Ama o gün Miray gelememişti bazı nedenlerden dolayı. Eğer gelse belki de bugün o da evlilik teklifi alabilirdi. Ama herkes Fatih mi? O bir anda planlar ve asla çekinmez. Oldu, bitti tamamdır onun için. Bora bir plan kurmuş bugün için. Fatihle beni yanına çağırdı. Fazla heyecanlıydı. Meraktan duramıyordum. Fatih'te sormuyor ne olduğunu. Hiç merak etmez çünkü o. Ruhunda yok. Bora'ya ufak bir soru yönelttim.
"Bora neyin var?"
"Yenge size bir şey anlatmam lazım ikinizde biliyorsunuz zaten Miray hakkında." Yenge deyince birden bana bir şeyler oldu. Bazılarına bu kelime çok kaba gelebilir ama ben halimden oldukça memnunum. Benim için en özel kelimelerden biri. Fatih kendi kendime güldüğümü görünce "İyi misin Sude?"
"İyiyim birtanem. Dalmışım biraz kusura bakmayın. Bora sende anlat artık. Ne olmuş Miray'a?"
"Yenge aslında ortada korkulacak bişe yok. Sadece ben Miray'a bugün açılmak istiyorum. Buranın uygun olduğunu düşünüyorum. Ayrıca onunda bana karşı hislerinin olduğunun farkındayım. Bana yardım etmeniz lazım." Fatih ufak bir kahkaha attı. Neye güldü şimdi bu?
"Neye gülüyorsun Fatih? Çocuk alt tarafı bizden yardım istedi. Komik bir şey mi var?" Fatih asla böyle planlar yapmazdı. Dediğim gibi o çekinmezdi böyle şeylerden. Ona göre çok basitti. Zaten bana da gelip ukâlâca "Sanırım bizim çıkmamız gerek." Demişti. Komik değil mi? Fatih ve çıkmak. Çocuk gibi ya.
"Ya ne planı? Bak ben plan yaptım mı? Tut kolundan seviyorum de olsun bitsin işte." Dedi Fatih.
"İnanamıyorum sana Fatih. Bari Sude'nin yanında deme şöyle şeyler. Sen sanki öyle yaptın. Zor ikna ettik seni konuşman için. Yoksa kaçırıyordun gül gibi kızı."
"Vayy demek öyle aşkım? Bora anlat bakiyim sen şu olayı?" Fatih kızgın bir şekilde Bora'ya bakarak
"Konu ben miyim? Ya da bizim aşkımız mı Bora?"
"Tamam abi ne kızıyosun." dedi gülerek Bora.
"Her neyse şimdi beni dinleyin. Sude sen Miray'ın yanına gidiceksin şimdi. Ama bora önden gitsin. Bende gidip güzel bir dans şarkıları çalmalarını isteyeceğim ve sonra yanınıza geleceğim. Ben seni dansa kaldıracağım. Ama sen "lavaboya gitmem gerek diyeceksin." Bende Miray'la dans edeceğim. O sırada sen gelip Bora'yla dans edeceksin. Yavaş yavaş birbirimize yaklaşacağız. Bora sen 'Partnerleri değiştirebilir miyiz acaba?' diyeceksin. Sonra işte Miray'la dans ederken ona içindekileri döküceksin. Tamam mı?
"Zeki aşkım benim. Çok güzel bi plan."
"Ee tabi ne sandın kızım? Kimin sevgilisiyiz acaba?"
"O nasıl soru be? Tabi ki benim."
"Evet senin bitanem. Bora ne diyorsun plana?"
"Tamamdır abi. Güzel plan hadi ozaman ne duruyoruz. Ben gidiyorum. Sude sende arkamdan gel." Bora Miray'ın olduğu masaya gitti. Bir kaç dakika sonrada ben gittim. Miray
"Nerelerdesin sen Sude? Her yerde seni arıyorum. Telefonunuda aradım açmadın." Miray çok sinirlenmişti.
"Canım Fatih'le biraz dışarı çıktık hava almak için. Telefonum sessizdeydi canım. Görmedim aradığını."
"Tamam birtanem sorun değil." Fatih geldi. Oturdu yanımıza. Bora'ya bakıp göz kırptı. Anlaşılan her şey tamamdı. Bir kaç dakika sonra şarkı çalmaya başladı. Fatih boğazını temizledikten sonra bana bakarak "Birtanem dans edelim mi?" dedi.
"Aşkım bi lavaboya gidicem gelince etsek olur mu?"
"Tamam birtanem sen git, bende biricik baldızımla dans ederim. Öyle değil mi Miray?" Miray Fatih'i çok seviyordu. Onun her dediğini yapardı. Asla hayır demezdi. Fatih'in dans teklifini hemen kabul etti. Birlikte dans etmeye başladılar. Bende lavaboya gittim. Hafif makyajımı tazeleyip içeri geri döndüm.
"Hazır mısın Bora? Başlıyoruz."
"Hazırım yenge."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜSME AŞKA
RomanceAynı günde hem geleceğe yeni bir adım atarken hem de o adımla yere çakıldım. Daha yürüyemiyorken ona koşmayı seçtim ben. Önümdeki yolları bilmeden gittim ona. Bilmiyordum beni neler bekleyeceğini. Öğrendiğimde yeniden nasıl düşeceğimi. "SÖZ VERİYOR...