"Kötü çocuklar, sinsi kızların yanında hiçbir şeydir. Erkekler kavga eder, yumruklaşır ve her şey orada biter. Ama kızlar adil oynamaz. Çeteyi toplarlar, sırlarını paylaşırlar ve birbirlerine karşı komplo kurarlar. Bir bakışla sizi bitirebilirler."
Araf Yılhan. Kötü kız. Sürtük. Umursamaz. Nam-ı diğer 'kalpsiz'. Üvey kaltak (üvey annesi), üvey ezik (üvey kardeşi) ve babası ile birlikte yaşıyor. Annesi Araf küçükken dolandırıcılık ve uyuşturucu satıcılığından hapse giriyor, kalbi kırılan küçük Araf ise o günden itibaren umursamaz olmaya karar veriyor. Yapmacık hareketlerden, ağlayan kızlardan ve çok konuşanlardan nefret ediyor. Erkeklerle 'takılmayı', içip kafa bulmayı seviyor. Araf Yılhan bulaşmak isteyeceğiniz tiplerden değil. Çünkü o kalp kırmaz. Kalbi yerinden söker atar.
Kayra Bulut. Nam-ı diğer kedi. Ona kedi denmesinin sebebi, yeşil gözleri. O yeşil gözlerle sizi arzudan deliye döndürebilir, istediğiniz her şeyi yapmanızı sağlayabilir veya sizi korkudan olduğunuz yere sindirebilir. "Aile" onun için Uğur ve Araf'tan ibaret. Annesi bir fahişe, babası ise büyük ihtimalle annesinin korunmayı unutan sarhoş müşterilerinden birisi. Entrikalar kurup, oyunlar oynamaya bayılıyor. Fakat adil oynamayı sevmiyor. Dikkatli olun; Kayra asla kendi oyununda yenilmez.
Uğur Soyel. Araba yarışlarının vazgeçilmezi, kirli sokakların aranan ismi. 'Çakal'. Ailesi hakkında kimse bir şey bilmiyor. Belirli bir evi yok. Zengin piçleriyle 'anahtarına' girdiği yarışlarda hep kazandığı için altında son model, spor bir araba görmek olağan. Uğur'un hayatı kızlar, içki, yarış arasında gidip geliyor. Kayra ve Araf'ı kız kardeşi gibi görüyor. Barlas'tan ise hiç kimseden etmediği kadar çok nefret ediyor.
Barlas Aybars. Psikopat. Sadist. Şımarık. Nam-ı diğer 'zengin piçi'. Kayra'ya takıntılı derecede aşık. İstediği her şeyi, pis yollarla da olsa elde edebilir. Ve Barlas, Kayra'yı istiyor. Alana kadar asla durmayacak...
Aras. Aras'ın hayat felsefesi 'yeni şeyler denemek' olduğu için herkesin, kendisi de olmak üzere 'ezik' bulduğu Eda'yla takılıyor. Amacı, kızı becerip bırakmakken oldukça seksi üvey kardeşi Araf'ı ve elbette evdeki sert, pahalı içkileri görünce onunla biraz daha eğlenebileceğini düşünüyor.
Eda Güven. Ezik. Üvey. Araf'ın nefret ettiği insan. Evde uçuşan "Eda'nın notları çok güzel", "Eda'nın erkek arkadaşı yok", "Eda mükemmel", "Eda iyi kız", "Eda bakire" sözlerinden gururlansa da aşık olduğu sevgilisi Aras sayesinde her şeyden vazgeçip iyi kız olmaktan vazgeçebilir. Elbette ki bu onu cesaretli değil, daha da ezik birisi yapıyor.