Jūs tikriausiai mane užmušt norit, kad taaaaip ilgai nebuvo dalies ar ne? 😨😨😨😨😨😨
Pramerkus akis, supratau, kad jau vakaras. Saulės danguje nebuvo matyti, o stambūs lietaus lašai barbeno į lango stiklą. Pro pilkus debesis ryškėjo viena po kitos žvaigždės.
Lėtai pasukusi galvą, krūptelėjau išvydusi ramų Harry veidą. Jo akys buvo lengvai užmerktos, o kaktos nevagojo pastaruoju metu atsirandančios raukšlės. Nuoga, raumeninga krūtinė su keliomis tatuiruotėmis atsivėrė man prieš akis ir aš pajaučiau kaip mano skruostai nurausta.
Ir neveltui, nes mes nuogi gulėjome mano lovoje, po šiltais patalais, o mūsų kojos susivijusios. Vaikino raumeningos rankos buvo apkabinusios mane per liemenį.
Tarsi jis nenorėtų manęs paleisti.
Mano skruostas glaudėsi prie nuogos Harry krūtinės. Jaučiau kaip ritmingai plaka jo širdis ir šis garsas mane keistai ramino.
Aš tai padariau. Atsidaviau Harry.
Jis buvo itin švelnus bei atsargus. Lietė mane tarsi patį brangiausią daiktą, kuris, bet kurią akimirką galėjo sudužti.
Jaučiausi branginama ir mylima. Harry buvo visiškai kitas žmogus su manimi.
Ir nesigailiu to ką padariau.Mano viduje tarsi kažkas apsivertė. Ir tai ne dėl gėdos. Ne. Jaučiausi tarsi būčiau atidavusi dalelę savęs Harry. Kaip ir jis man.
Vis dar degančiais skruostais, pamėginau lėtai patraukti vaikino raumeningas rankas sau nuo liemens, bet man nesisekė. Su kiekvienu judesiu, Harry rankos vis stipriau glaudė mane arčiau savęs ir aš galėjau vos įkvėpti oro.
Atsidususi, gražinau savo skruostą ant kietos vaikino krūtinės ir užmerkiau pavargusias akis. Nors neseniai nubudau, bet vis dar jaučiausi nepailsėjusi.
Pilvo apačioje jaučiau šiokį tokį maudimą, bet taip ir turėtų būti. Juk atidaviau savo nekaltybę sužadėtiniui.
Mr.Styles pov*
Jaučiau šiltą, minkštą Anastasijos kūną šalia savojo ir mano veide atsirado retai pasirodanti šypsena. Pramerkęs akis, išvydau mielą vaizdą.
Anos akys buvo lengvai užmerktos, veidas atsipalaidavęs, ramus, o putlios lūpos kiek pravertos. Jos šiltas kvėpavimas atsimušė man į krūtinę, o skruostas kaip ir vienas delnas lengvai gulėjo ant jos. Merginos plaukai buvo susitaršę, o nuo nuogos krūtinės šiek tiek nusmukusi antklodę. Galėjau laisvai pasigrožėti Anastasijos nuogu kūnų. Jis yra tobulas. Ji visa tobula.
Tokia maža, trapi ir nekalta. Na, tiesą sakant ne tokia ir nekalta. Juk aš pirmasis vyras kuriam teko garbė atsidurti joje. Ir vieninteliu tokiu liksiu. Niekas daugiau be manęs paties nelies Anos.
Ji visa mano. Kūnu ir siela. Ir netrukus taps oficiali mano žmona.
Delnu lėtai perbraukiau per Anos nugarą ir nusišypsojau merginai skruostu pasitrynus man į krūtinė.
Šis rytas buvo geriausias iš visų, kokius man teko patirti. Mes tapome artimi ne tik kūnu. Pirmą kartą savo viduje pajutau itin keistą, bet malonų jausmą. Kažką šilto šiai nuogai, šalia manęs miegančiai merginai.
Ir tai manęs nebaugino. Priešingai - jaučiausi tarsi pabudęs iš gilaus sapno. Ir tik Anai mane pavyko pažadinti.
YOU ARE READING
The Only Answer - Innocent |STYLES|
FanfictionHighest rank #1 in Fanfiction Cover made by - @mimieran {2015 - 2017}