-9-

770 41 15
                                    

--- Ambar! Vorbește! Ce trebuie să-mi zică Luna?

--- Deci să-nțeleg că nu ai aflat? I-am spus să-ți zică pentru binele ei și dacă nu o face ea o fac eu.

--- Ambar cred că ar trebui să-i lăsăm pe ei să-și rezolve problemele. --- Nina continuă să o tragă pe Ambar de mână pentru a o scoate din conversație. --- Luna e prietena noastră și trebuie să o lăsăm pe ea să vorbească cu Matteo. Pentru binele ei.

--- Și eu mă gândesc tot la binele ei și dacă ea nu-i spune lui Matteo o voi face eu.

--- Bine, eu nu mai înțeleg nimic! Spuneți-mi repede ce îmi ascunde Luna!

--- Simon s-a despărțit de mine pentru că e îndrăgostit de Luna!

Luna

În timp ce mă certam cu Simon, nu mi-am dat seama că Matteo vorbea cu Ambar. Îl văd venind furios spre mine și Simon.

--- Ia uite! Iubițelul tău e cam nervos. Probabil că nu l-ai satisfăcut prea mult ieri.

Simon se uită la mine răzând, după care se întoarce cu spatele pentru a pleca.

--- Alvarez, nu pleci nicăieri! --- Matteo strigă din toți rărunchii, făcându-i pe toți să înlemnească și să se uite la el.

--- Ce-ai pățit Balsano?

--- Nu mă lua pe mine cu "Ce-ai pățit". Dacă te mai holbezi la Luna, jur că-ți scot ochii!

Gaston se apropie de Matteo pentru a-l calma și Ramiro îl trage de braț pe Simon pentru a-l face să plece. Îl văd pe Simon trosnindu-și degetele de la mâini și pe Matteo ținând pumnul încleștat în timp ce fața lui devenea din ce în ce mai roșie de nervi. Nu suportam să privesc scena asta așa că încerc să o opresc.

--- Matteo, te rog, hai să plecăm!

--- Nici să nu te aud! Trebuia să-mi zici de la bun început și îl aranjam deja până acum.

--- Așa e Luna, acum Matteito suferă. Sărută-l până nu plânge! --- Simon începe să râdă sarcastic.

Matteo îi potolește râsul prinzându-l de gulerul cămășii.

--- Matteo, te rog! Nu merită! Încetează!

--- Ți-am zis să nu te bagi! --- mă împinge și cad pe burtă.

Mă întorc pe spate și văd doar cum toți se strâng în jurul meu. Le văd doar pe fete panicându-se și pe băieți încercând să-i liniștească pe Matteo și Simon care țipau unul la altul. Burta mă doare din ce în ce mai tare și încep să văd în ceață tot ce se află în jurul meu. Imaginea pe care o am în fața ochilor începe să se întunece până când nu mai văd nimic.

Our love || LutteoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum