Interviul numarul 1.

75 9 8
                                    

Ce te-a inspirat sa scri cartea "Wear a mask"?
Habar n-am,mi-a venit ideea, am scris.Easy pizzi.

Care este parerea ta despre carte?
Cartea e o terchea bechea. Comentariile fac totul.

Care este povestea din spatele Role Play-ului?
Vreti spoilere, ha? Ha? Haaa?! Nu va dau XD

Ok, ok am inteles.Cum te descurci cu comentariile?

Meh... Sunt unele persoane cu care chiar imi place sa fac rp, dar cu altii o fac doar din amabilitate. De obicei raspund la toti da' cand ma plictisesc ii las pe aia care ma enerveaza.

Ce te inspira pentru a scrie capitole noi?
N-am o sursa de inspiratie.

Ai avut vreodata dat probleme cu o persoana care a schimbat cursul povestirii?

Mda... Au mai schimbat oleaca dar ori am continuat ori le-am dat in cap, desi sunt persoane diferite si fiecare isi creeaza o poveste diferita asa ca ar trebui sa ii las sa improvizeze.

Cartea ta va avea un happy end sau un sad end?
Depinde de actiunile fiecarei persoane. Nu o sa fie acelasi final pt toti. Unii pot termina mai devreme, altii mai tarziu, unii vor avea un final trisit, altii fericit... Depinde de fiecare.

Okey,acum vom trece la intrebari la umpic personale.Daca te-ai putea descrie in trei cuvinte, care ar fi acelea?
Pai...Optimista cred .-. ,calma,cartof XD

Care este scriitorul tau preferat de pe Wattpad?
Nuj... Nu prea am, dar cred ca... Flowerpowerbaby .-.

Ne poti spune cateva lucruri mai personale despre tine?
Cum ar fi?

Nu stiu,te lăsăm pe tine sa alegi ceea ce ne spui.
Pai nuj ce sa spun.

Okey,trecem la urmatoarea întrebare.Cum ai descoperit Wattpad-ul?

Pai... Nuj ce mi-o venit pata pe Miraculos (a inceput sa-mi placa brusc) si cum n-aveam rabdare sa apara sez 2 m-am gandit ca poate exista o carte si am cautat pe net apoi am dat de ceva care era de pe watt asa ca mi-am pus aplicatia ca orice miraculer obsedat ca sa pot citi mai multe carti cu Miraculos ^^

Ce inseamna scrisul pentru tine?

Pai... Toate cartile pe care le scriu, le scriu pt ca am multe idei in cap si se incurca. Odata ce le-am scris mi-e mai usor sa continui povestea din capul meu.

Ce parere ai despre cartiile cringe de pe Wattpad?

Meh... Daca eu pot sa scriu ce vreau, dc sa nu scrie si ei cele trece prin cap, no?

Cine este cu adevarat Gigicapitica?

Paaaaai... Is un copil, mic, prost si superficial ca toti ceilalti care stie prea multe la varsta lui

Care sunt persoanele de pe Wattpad cu care te întelegi bine?

Majoritatea pe care ii urmaresc

Mulțumim mult pentru timplul acordat acestui interviu.

Interviews with celebritiesWhere stories live. Discover now