Zaten göt gibi hayatım var bide gelip Justin'i sevmeme karıştıklarında sikesim geliyo ortalığı varya.Nefret ediyorum lan.Hani zevkler tartışılmazdı ? Herkes ortalıkta ben önyargısızım diye dolanıyor ya ? Sinirimden ağız burun dalmak istiyorum amk.Peki gay demek ne haddine düşmüş ? Gay değil ama gay olsa bile bu kimseyi ilgilendirmez.Ben çok hassas biriyim ve Justin'i 5 yıldır tanıyorum.O kalbi kırılması gereken biri değil! Sarılmalık,öpmelik,sevmelik.Boynundan öperek seveceksin.Justin'i kasları yakışıklılığı için değil,mükemmel bir kalbi olduğu için seviyorum.Fakir ülkelere yardım ediyor,biraz da olsa dünyayı değiştirmek istiyor.Bakın insanlar bazı dönemler geçirirler,ama yaptıkları kötü birşeyler varsa bile akıllandıklarında onları yapmamak için söz verirler.Jusin içki içmiş olabilir,geneleve gitmiş olabilir,dövme yaptırabilir,uyuşturucu kullanabilir,sigara içebilir.Ama bizim buna karışmaya hakkımız yok çünkü ; bu ONUN hayatı.Ama Justin bunları atlattı,buna inanıyorum.O artık bir yetişkin.Justin'i sadece ''sevgili'' gibi görmüyorum.O aynı zamanda mükemmel bir abi,mükemmel bir dost.Ve gerektiğinde ben onun kardeşiyim.Ağladığımda,mutlu olduğumda,her anımda onun müziğini dinlemeyi seviyorum,sesiyle huzur duyuyorum.Ona tüm kalbimle bağlıyım,uyuşturucu gibi bağımlılık yapan birsey bu.Aslında onun şarkılarına karşı fobim var.Açıyorum 15 saniye sonra kapatıyorum.Dayanamıyorum onu görmeye.Onunla ilgili birşey olduğunda kalbim güm güm atıyor.O ağladığında canım ne kadar çok yanıyor.Konsere gittiğimde orada nasıl durduğumu bilmiyorum,sadece ağladığımı hatırlıyorum o mükemmel sesini,dans edişini,konuşmasını.Unutamıyorum bunları yazarken bile ağlıyorum.Ona sarılmadan ölmek istemiyorum.Sonsuza kadar ona İNANIYORUM.Biliyorum ki bir gün ona sarılacağım ; NEVER SAY NEVER.