Úgy tíz percet kint voltunk. Jobban éreztem magam ránéztem Justin-ra
-Gyere,mehetünk be. Jobban érzem magam.
-Jól van. Gyere ide.-húzott magához és megölelt. Mikor eltávolodtunk egymástól pár másodpercig néztünk egymás szemébe a fiú odahajolt és megcsókolt. Mire felfogtam mi történt már nyelvével próbálta szétválasztani az ajkam. Ellöktem magamtól.
-Te mégis mi a francot csinálsz?-szinte hadartam olyan ideges voltam.
-Figyelj.-távolodott el tőlem és leült a székre.-Én biszex vagyok. Azzal a történettel nem hazudtam hogy hogy lettem meleg. Csak tudod..-tudtam hogy rosszat fog mondani.-Vonzanak a lányok is. Ne érts félre nagyon szeretem Eugene-t csak..csak kíváncsi voltam milyen lenne téged megcsókolni.
-Tessék?-néztem rá érthetetlenül.
-Egész este figyeltelek. Néztem a szád és elképzeltem milyen lenne ha..ha megcsókolnálak.
-Úristen.-beletúrtam mindkét kezemmel a hajamba.-Most bemegyünk és elfelejtünk mindent. MINDENT! Ezt az egész csókos dolgot a biszexessel együtt.-indultam befelé az erkélyről.
-Minden rendben?-kérdezte Amy és átölelt.
-Mondjuk.-fordultam hátra Justin felé.
-Gyertek üljetek le.-mutatott a székek felé Egu.
⬜◾◾⬜
Még úgy egy órát beszélgettünk de Justin bambult rám és mosolygott mint valami nem normális egyszerűen nem tudtam elfelejteni amit csinált az erkélyen. Rámkacsintott Justin és betelt a pohár.
-Elmegyek haza. Legyetek jók.
-Marg! Mi a baj?-nézett rám Eugene.
-Semmi, mennem kell.-próbáltam egy mosoly szerűséget magamra erőltetni és elindultam kifelé. Amy nem jön velem mert ő sokkalta többet ivott és örültünk hogy az ágyig eltudott menni.
-Sziasztok.-integettem és indultam a lépcsőházba.
-Marg!-zengett az egész lépcsőház de nem érdekelt. Nem fordultam vissza.
ESTÁS LEYENDO
Az első™
RomanceMargaret Hyden vagyok 17 éves és Bostonba lakok. Szeptemberbe kezdem végzős évem. Most lesz az utolsó gimis nyaram. Úgy terveztem hogy a legjobb barátaimmal Amy-vel és Eugene-nel töltöm ezt az időt. És aznap megláttam őt.. Az igazit.. Az egyetlent...