6. Január 4.

62 2 0
                                    

Ma van a koncert. Reggel Lisa izgatottan rohant be a szobánkba és vetette be magát közénk, miközbe valamit énekelt.
- Hékám, kicsim, mi ez a lárma? - nézett fel álmosan Kenneth a takaró alól.
- Ez? - nézett rá vigyorogva Lis. - Girl Almighty. One Direction. - majd tovább énekelte. Vagyis üvöltötte. Alapvetően nagyon jó hangja van a mi kis tündérünknek, de ez sok volt már így korán reggel. Már épp rá akartam szólni, amikor folytatta. - Ééés Niall jööön: Let's have another toast to the girl almighty. Let's pray we stay young, stay made of lightning. - énekelte. Elképzeltem, ahogy este a koncerten ezt énekli majd nekem Niall. Apropó. Igen, a koncert. Izgatott vagyok, mi lesz, de nem kéne, hogy ennyire izgasson az az ember, aki megcsalt...Hmm.
- Jess. - nézett rám kérdőn Ken.
- Igen? - kérdeztem, mert foggalmam sem volt arról, mi volt az elmúlt 2 percben.
- Hogyan tervezed a mai napot? - mosolygott.
- Ühm... - gondolkoztam el. - Hát mosni kell, meg takarítani...Ebédre át anyusékhoz. Oda jönnek Am-ék is és onnan pedig a .... - hagytam abba és Lis-re néztem, aki rögtön folytatta.
- A KONCERTRE!!! - visította, mire nevetve hagytam, hogy Ken-t felkeltse. Mire az apukája felmorgott, megfogta, a vállára kapta, majd megforgatta és kiszaladt vele a szobából. Mosolyogva követtem a családomat, majd a konyhába találtam őket. Kenneth éppen egy serpenyőt halászott elő a szekrényből, míg Lis a hűtőből elővett tojást törte fel egy tányérba. Mosolyogva figyeltem őket.
- Segítsek valamit Drágáim? - kerdezem.
- Nem! - válaszolták egyszerre, mire védekezően felemeltem a kezem és nevetve bementem a nappaliba.
Bekapcsoltam a tévét, végig kapcsolgattam a csatornákat de semmi érdekeset nem találtam, így gondoltam, pihizek egy kicsit.

***************
Annyira izgatott voltam. El sem hiszem, hogy életem szerelmével 3 nap múlva, összeházasodunk! 2 éve ismertük meg egymást, egy véletlen találkozás folytán. Aznap késő estig dolgoztam, gondoltam beugrok valami vacsiért a Nando's-ba. Épphogy fizettem, fordultam volna hátra, amikor Niall-ba ütköztem. Majdnem hanyatvágódtam a lendülettől, de szerencsére megfogott és magához húzott. Vagy 2 perce így álttunk, amikor felnéztem rá.
- Khm...Elengednél? - kérdeztem zavartan. 100%, hogy elpirultam, amit őnagysága is észrevett, mert elvigyorodott.
- Persze piroska... - kacsintott és engedett a fogásán. Elnevettem magam. Már az étterem előtt álltam, amikor meghallottam a hangját.
- Hé Princess. - tudtam, hogy nekem szólt. Megfordultam, majd láttam, hogy mosolyogva támaszkodik az ajtófélfának. Olyan édes volt, ahogy így hívott és ott állt!
- Igen? - sétáltam vissza pár lépést, közbe tartva a szemkontaktust. Ő is közelebb jött, olyan közel, hogy éreztem a lehelletét.
- Van kedved velem randizni holnap este? - kérdezte féloldalas mosollyal a száján.
- Van. - mondtam, mire nyomott egy puszit az arcomra. Félve rámnézett, hogy nem e riasztott el, erre én fogtam magam és rávetettem az ajkaimat az ővére. Kicsit meglepődött a tetteimen, de viszonozta a csókot. Amikor már a keze a pólóm alatt haladt felfele, bármennyire is én voltam a kezdeményező, túp gyors volt a tempó, így óvatosan elhúzódtam tőle.
- Ne haragudj. - mondtam, majd lehajtott fejjel a cipőmet nézegettem. Kuncogást hallottam, majd a kezével a állam alá nyúlt

The cheating ♡N.H.ff♡Where stories live. Discover now