21🌹

364 35 14
                                    


Πάρης  Pov.

Λυδία θα το πληρώσεις αυτό! Με κοροϊδέψε!  Μπροστά στον άλλο!

Σήμερα  είναι Παρασκευή. Αύριο και μεθαύριο  θα είμαι μόνος μου μαζί της. Οι "γονεις" μας θα πάμε ταξιδάκι αναψυχής.  Και θα της το πουν την ώρα που θα φύγουν . Θα είμαστε  μόνοι  μας και θα την κάνω επιτέλους  δική μου.  Μετά θα την κάνω να με σέβεται... Έχω υπομονή Λυδία μου. Σε λίγες ώρες θα είσαι δική μου! 😈😈🔪

Λυδίας Ρον

Τελικά όταν έφυγε  ο Πάρης δεν κάναμε κάτι με τον Άλεξ.  Καθίσαμε  ναι είδαμε μια ταινία αγκαλιά.  Είναι κούκλος! Δεν ξέρω όμως αν θα θέλει κάτι σοβαρό... Αλλά anyway μου αρέσει όπως και να'χει!

Είναι Παρασκευή βράδυ και βαριέμαι την ζωή μου ! Ααα θα πάρω τηλέφωνο την Έλλη να πάμε καμία βόλτα.

Τουτ....τουτ....τουτ....

'Ναι?'απάντησε λαχανιασμένη η Έλλη.

' Γεια τι κάνεις?'

'Καλα είμαι εσυ ?'

' Εδώ σπίτι είμαι ρε και βαριέμαι... Θες να πάμε καμία βόλτα  ?'

'Ναι ρε να  πάμε για παγωτό !'

'Οκκ! Σε 10' σπίτι μου!'

'Εγινε!'.

Το κλείσαμε και έστειλε μήνυμα στην μαμά ότι θα βγω . Πήγα και φόρεσα μια ασπρόμαυρη αέρινη φούστα και ένα μαύρο τοπακι. Χτένισα λίγο τα μαλλιά μου πήρα λεφτά ,κινητό ,Τα κλειδιά μου και βγήκα έξω. 

Είδα την Έλλη να έρχετε και πήγα προς αυτήν.

'Τι έγινε ρε ?'

'Όλα καλά μωρέ πάμε?'

'Ναι!'

Πήραμε παγωτό και καθίσαμε σε ένα παγκάκι. Συζητούσαμε διαφορά. Έμαθε για εμένα πολλά,  μου είπε για το παρελθόν της και πραγματικά με συγκίνησε.  Έχει χάσει τους γονείς της από τροχαία πριν από 2 χρόνια και μετακόμισε Αθήνα με τον μεγαλύτερο αδερφό της .

Είχε πάει μια η ώρα και προχωρούσαμε προς το σπίτι μου. Όταν φτάσαμε απέξω ξαφνικά μου είπε :

' Συγγνώμη!' Την κοίταξα περίεργα.  Για ποιο πράγμα μου ζητάει συγγνώμη?

'Για ποιο πράγμα συγγνώμη?'

' Θα-θα καταλάβεις... αλλά θα επανορθώσω...' Το τελευταίο το είπε ψιθυριστά αλλά το άκουσα. Μετά από αυτό έφυγε γρήγορα.

Λυδία (Readint2017 )Where stories live. Discover now