istediğim gibisin

20 5 4
                                    

-"size böyle seslenmememi sadece Joon-ah diye seslenmemi istiyorsanız bana karşı lütfen dürüst olun"

-"..."
.........................................................

HYUN JOON

Şu an karşımda ve bana sorduğu soruya verecek cevap arıyorum. Acaba gerçeği mi söylesem. Hayır olmaz. Bu öyle kolayca söyleyebileceğim bir sey değil ve bunu sanırım hiç söylemedim. Ancak o kadar da zor değildir değil mi? Sadece:" ben seni seviyorum o kadını değil. Bu yüzden bana saygı sözcükleri kullanmanı istemiyorum. Ama bunu nasıl karşılayacağını bilemediğim için sana söyleyemiyorum. Sen benim menajerim olalı üç ay oldu sanırım ve ben seni ilk gördüğüm günden beri seviyorum."demek o kadar mı zordu. Evet zordu yani olmaz hemen söyleyemem. Ben koskoca H.S nin ortağıyım biraz alttan almalıyım. Şu benden gelecek cevabı dört gözle bekleyen bir minayla karşı karşıyayım ve istediğini alana kadar bırakmayacak gibi görünüyor. Hırçın kız..

MİNA

sanırım cevap vermeyecek.soruyu sorduğumdan beri suskun ve ben böyle olmasını istemiyorum. İsterse sordum diye bağırsın bana bana bir şey söylesin beni görmezden gelmesin.

-"mina o gördüğün kadından kimseye bahsetmedin değil mi"

Sonunda bir şey söyledi ama bu benim istediğim cevap değil. Bana cevap vermesi için daha ne yapmalıyım ki!

-"hayır efendim söylemedim "

-"güzel"

-"ama kim olduğunu söyler misiniz acaba merak ettim de"
(Kibar yaklaşmalıyım değil mi?)

-"önemsiz biri yani senin gibi değil"

-"benim gibi derken... '

-"sen ondan çok farklısın. Temizsin (kalp) safsın kibarsn akıllısın... Tam isteğim gibi.. "

Son kelimeyi biraz sessiz söylemişti ancak duymuştum. Sanırım beni gerçekten seviyor. (Havalara uçma çelling)
Bana tam isteğim gibi birisin demek istedi. Ayyy inanamıyorum tatlı şey ya. Ben de seni seviyorum. Ne seviyor muyum... Sanırm evet seviyorum yani sanırm.

Odamda kafamı yastığa gömmüş sevinç çığlıkları atıyorum. Sanırm ben onu gerekten sevmeye başlamıştım .sanırım sevmek böyle bie şeydi. Gerçekten tarifi zor bir duygu sadece yaşayanlar anlar. Ve herkese nasip olmaz. Çok şükür.

Annemin içeri girdiğini fark etmeyecek kadar dalmıştım. "tam istediğim gibi" kelimesini kulaklarımda çınlattıkça yüzüme şapşal bir gülümseme yayılıyordu. Takrar takrar kafamı yastığa gömüp" inanamıyorum "diye çığlık atıyordum.İçeri giren annem durmuş beni izliyor sesini bile çıkartmıyordu.

-"mina kızım kafayı mı yedin"

-"AA anne sen ne zaman geldin.

-"bir süredir buradayım deli kız"

-"anne ya geldiğini haber versene utandım resmen. "

-"ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ deli kızım ya. Neden bu kadar mutlusun şöyle bakalım"

-"eh şey anne... Önemli değil aslında.. "

-"biri sana seni sevdiğini mi söyledi bakalım deli kız "

-"yani şimdi tam olarak öyle değil de ona benzer bir şey... " şimdi ben bunu sesli mi söylemiştim. Eyvah annem öğrenmeden bırakmaz. Hayır öğrensin tabi de ben nasıl anlatayım ki utanırım hemen

-"nasıl oldu anlat bakalım "

-"anne sormasan "

-"..."

-"peki tamam anlatıyorum... "

Ben utanıp sıkılsam da her şeyi anneme güzelce anlatmıştım.of ya nasıl anlatmıştım ki ben bunu bayağı bir utandım. Yalnız beni sevdiğini söylemedim ki sadece belirtileri söyledim hem tam olarak da beni sevdiğini söylememişti yani utanmama gerek yoktu değil mi? İç sesim evet dese de neden yanaklarım beni bu kadar yakmıştı. Of neyse nen anneme Joon u sevdiğimi söylemedim değil mi? Aynen rahatla ve utanma Mina!

-"kızım bence bu çocuk seni seviyor. Belirtiler bunu gösteriyor ancak yine de çok güvenme biliyorsun ki erkek milletine güvenilmiyor artık. "

-"haklısın anne hem o benim patronum.. "

-"yani.. Patronunsa ne olmuş! Kızım acaba sen bu çocuğu seviyor olabilir misin? Şöyle bakalım"

-"yok anne daha neler neden sevecek mişim ki ben onu. Hah yok artık. Tipsiz(yalan söyleme mina) şey ya! "

-"kızım neden bu kadar tepki verdin! Hem ben odaya geldiğimde neden yastığa bağırıyordun çılgınlar gibi"

-"şey anne... O.. Şeyden yaa" of annem beni yakaladı ne diyeceğim ki şimdi ben

-"söylesene kız"

-"şey anne.. O sinirdendi. Çok sinirlenmiştim de bu duruma o yüzden"

-"kızım insan sevmediği bir insana sinirlenmez aklında tut bunu. Ben aşağı iniyorum" dedi ve odadan çıktı. Sihirlendiğime inanmamıştı yani sonu sevdiğimi anlamıştı. Annem o benim söylemeden bile anlayabilir. Evet gerçekten onu seviyorum aslında hoşlanıyorum diyelim çünkü günümüzde bu iki terim çok karıştırılıyor. Hoşlanmak birinin hareketlerini kendisine davranışını tatlı bulmak yani sevmek değil. Hoşlanmak birinin bir kusurunu bulduğunda onu terk etmek sevmekten vazgeçmek demek. Sevmek ise öyle değil insan sevdiğinin kusurlarını bile sever. Günümüzde gerçek seven insan nadir yani. Peki ben şimdi ne oluyorum. Sanırım hoşlanmakla sevmek arasında bir yerde olmalıyım. Off peki Joon beni seviyor mu yoksa hoş mu buluyor.

Hareketlerini daha fazla gözlemlemeliyim sanırm. Off gercekten düşünmekten Yoruldum. Erken yatacağım bugün.

NOT TODAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin