Rozdział 3

243 5 0
                                    

Pierwszy dzień szkoły:

Luna:Splatam właśnie moje włosy w kucyka i ubieram buty i wychodzę razem z Gastonem i Simonem.

Gaston:Zajdziemy jeszcze po Ninę okey? 

Simon i Luna:Jasne chodźmy. 

Luna:Cześć kochana i pocałowałam ją w policzek. 

Nina:Hejj 

Luna:Gdy byliśmy koło szkoły podszedł do nas Matteo z Ambar.Hej kochana i pocałowałam ją w policzek.

Ambar:Hejjj

Matteo:Mnie to już nie przywita. 

Luna:Hej Matteo i go przytuliłam. 

Matteo:Hej co słychać?

Luna:A wiesz nic ciekawego.Dzisiaj pokazujemy Tamarze nasz układ uśmiechnęłam się.

Matteo:Ciekawe jak nam pójdzie co nie?

Luna:Noo,a występujesz na openie?

Matteo:Nie ja dopiero w następnym.

Ambar:Spojrzałyśmy z Niną na siebie znacząco.

Nina:Tutaj chyba coś się szykuje.

Ambar:Ciekawe o czym gadają są bardzo zainteresowani rozmową i jeszcze sobie od nas odeszli. 

Gaston:Spojrzałem na dziewczyny groźnym wzrokiem.

Simon:W sumie Matteo to chyba dobry chłopak to nic jej nie zrobi. Prawda Gaston.

Gaston:Nie wiem.

Ambar:Ja tam myślę,że oni będą razem jeszcze w tym roku.Pasują do siebie. 

Nina:Tak to prawda.

Gaston:Czy ja wiem.

Matteo:O już dzwonek. 

Luna:To pa.

Matteo:Paa

Po lekcjach:Jam&Roller

Tamara:Luna,Matteo wy pierwsi występujecie. 

Tamara:Byliście Niesamowici,teraz Ambar i Simon,następnie Jim i Ramiro.

Ambar:I jak kto będzie główną parą do filmu? I kiedy to ma być? 

Tamara:16 grudnia i dostają ją Luna i Matteo.

Luna:Aaa,Matteo słyszałeś?Będziemy główną parą i rzuciłam się mu na szyje.

Matteo:Bardzo się cieszę,czułem jej oddech na swojej szyi było bardzo przyjemnie.Odsunęliśmy się od siebie i spojrzałem w jej piękne zielone oczy ale w porę oprzytomniałem.

Luna:Wiecie co ja idę już do domu bo muszę się jeszcze przygotować na jutrzejszy open. Paa

Matteo:Odprowadzić cię?

Gaston:Matteo nie fatyguj się ja odprowadzę Lunę. 

Tamara:Gaston chyba bardzo nie chce,aby się w sobie zakochali.W  sumie rozumiem go bo nie chce,aby cierpiała tak samo jak po stracie mamy,ale Matteo by na pewno jej nie skrzywdził.

Następny dzień:18:30

Tamara:Witam na pierwszym Open Music w tym roku jako pierwszy wystąpi tutaj mój syn Gaston razem ze swoją dziewczyną Niną. 

Lutteo-Dziewczyna z konkursuWhere stories live. Discover now