Capitolul 16. Lună sângeroasă

270 31 2
                                    


Mă întorc în bar. Kimberly nu îi spusese nimic lui Kay despre întâlnirea mea cu Roy, fapt ce mă surprinde. Chiar credeam că își va da drumul la gură. Kay mă anunță că vor termina jocul și pe urmă plecăm. Mai povestesc ceva cu Holly. Olivia încă încearcă să ne împace pe mine și Kim.

-Chiar nu înțeleg de ce v-ați certat! insistă ea.

-Olivia, las-o baltă! rostește Kimberly.

-Chiar cred că noi trei vom putea fi cele mai bune prietene. Bănuiesc că v-ați certat din cauza lui Alex.

-Ce? Asta e absurd! Olivia, cum ți-a venit așa ceva prin minte? se miră Kimberly.

-Oh, haide. Kay mi-a povestit că tu erai îndrăgostită de Alex, iar Lexi ți l-a suflat.

-Wow! Fratele meu e un idiot! afirm cu certitudine.

-Acum nu înțeleg de ce nu vă împăcați. Lexi nu mai e cu Alex, deci nu mai aveți nimic de împărțit.

-Știi ce, Olivia? Dacă mă gândesc mai bine, noi trei am putea fi prietene. Nu e ca și cum una e îndrăgostită de iubitul celeilalte! rostesc eu aruncându-i o privire lui Kimberly.

Probabil că acum regretă că mi-a spus că îi place de fratele meu.

-Super! rostește Olivia. În weekend avem sesiune de shopping. Nu accept un refuz.

Holly ne mai aduce niște fresh-uri de fructe. La măsuța de lângă noi se așează Sammy Woodbery împreună cu cel cu care venise la petrecerea de la lac.

-Ia te uită! Masa de biliard e ocupată. Cred că trebuie să îi mai dăm o lecție acelui Parker! rostește Sammy către tipul dubios cu care venise.

-De acord! rostește celălalt, al cărui nume nu îl știu.

-Fratele meu imediat termină jocul. Nu mai e nevoie de încă o ceartă! rostesc către ei, încercând să evit un posibil conflict.

-Lexi! Nu e prea frumos să tragi cu urechea! îmi spune Sammy, iar celălat pare extrem de amuzat de intervenția mea, deși eu nu văd nimic de râs.

-Am auzit fără să vreau! mă apăr eu.

-Știi, îmi ești simpatică! îmi spune Sammy. Uite cum facem. O să îl las în pace pe fratele tău dacă accepți să bei un pahar cu mine la bar.

-Ce? rostesc jignită oarecum de atâta îndrăzneală. Asta doar l-ar provoca mai mult. Eu vorbesc serios aici. Nu mai vreau conflicte.

-Și eu vorbesc foarte serios. Sau ce e? Doar de Roy îți place? Sunt mult mai bun decât el, crede-mă.

Sammy se ridică în picioare.

-Deci? Vi cu mine sau fratele tău va avea de suferit?

-Ești dezgustător! se ridică Olivia. Las-o în pace! Stai departe de amândoi!

Sammy începe să râdă.

-Păpușă, tu nu te băga! rostește apoi.

-Sau ce? O să lovești o fată? insistă ea, strigând cu voce tare ca să o audă tot barul.

Sammy o privește, de data aceasta într-un mod serios, insistent. Nu mai pare amuzat deloc. Asta nu îmi place.

-Olivia, hai să plecăm! rostesc eu, dar ea nu mă bagă în seamă.

-Ce se întâmplă aici? sosește Kay, împreună cu Alex.

-Nimic! rostește Sammy, reluându-și zâmbetul.

Pradatori de noapteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum