Medya:Duru
Tam su içiyordumki babamın dediği şeyle suyu geri tükürdüm.Baba sen ne dediğinin farkındamısın!?Erkek Lisesi diyorsun!?-Bu senin güvenliğin için Duru itiraz etme artık!Odana git ve hazırlan!Hiç bir şey demeden hemen odama gittim.Ve yatağıma uzandım.Off ya off hayat neden bu kadar zalim.Kapımın çalınmasıyla yatağımdan kalktım.-Hazırmısın Duru?-Geliyorum baba diyerek hemen hazırlanmaya başladım.Saçımı toplamaya üşendim ve salık bıraktım.Az bir makyaj yaptım.Üstüme sıfır kollu krem rengi ve girls power yazan giysimi giydim.Ve dizleri yırt soyah kotumu giydim.ayakkabı olarakta siyah vanslarımı giydim.Çantamıda hazırladıktan sonra oturma odasına indim.-Baba ben hazırım hadi gidelim.-Tamam sen arabaya geç ben geliyorum.Arabaya doğru gittim ve bindim.O sırada babamda geldi.-Heyecanlımısın bakalım?-Hıhı dedim göz devirerek.-Seni sonra zaten alacağım,şimdilik en iyisi bu.Annende bunu isterdi.-Tamam baba dedim,annemi özlüyordum.O gitmişti işte.-Duru bak geldik kızım işte burası.-Oha! Burası çok büyük.-Evet öyle,hadi in bakalım.Arabadan indim ve okulun önünde durdum.-Baba sen işe geç kalma gidebilirsin,ben işlerimi hallederim.-Peki.Babam gitti.Bende okula doğru ilerlemeye başladım.Tüm gözler bendeydi,okula gelen ilk kız bendim sonuçta.Okula girdim.Ve müdürün odasını zorda olsa bulabildim.Başını bilgisayarından kaldırdı ve -Sen Duru olmalısın.-Evet ben Duru.-Sınıfın 11-C.-Teşekkürler.Şimdide sınıfımı aramaya başladım.Sonunda buldum ya diyerek kapıyı tıklattım ve içeri girdim.Herkes bir anda bana döndü.-Sen yeni öğrenci olmalısın.-Evet hocam.-Kendini tanıtabilirsin.-Peki,ben Duru kaya.17 yaşındayım.Iıı yeterlimi hocam.-Yeterli.Sınıfa göz gezdirdim.1 kişinin yanı boştu.Of dedim.-Deniz'in yanı boş oraya oturabilirsin.-Peki.Diyerek sıraya doğru ilerledim ve oturdum.
Deniz Ilık,17 yaşında.
Deniz'e doğru baktım.Sonra göz göze geldik.Ve önüme döndüm.İç sesim konuşacaksan konuş diyordu.Bi sus be! dedim.Ama bunu öyle sesli söylemiştimki ellerimle ağzımı kapattım.Bir anda herkes bana tip tip baktı.-Duru sessiz ol!-Özür dilerim hocam.Bu arada derste edebiyattı.Çok sevmezdim.Uykum gelirdi çünkü.Deniz bana baktı.-Selam Duru.-Selam Deniz.-Nasılsın?-Normal sen?-Bende.O sırada zil çaldı.-Tanıştığıma memnun oldum Duru.-Bende.-Benimle gelsene bizim grupla tanış.-Iı peki.Deniz'in arkasından ilerledim ve dışarıya grubunun yanına geldim.Deniz'de dahil hepsi taştı yahu.
Deniz:Çocuklar bu Duru.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK LİSESİ
Teen FictionHerşey bir erkek lisesinde başlamıştı. Yeni hayat,yeni dostlar,yeni aşklar...❤ NOT= Kitabı eskiden yazmış olmamla birlikte bir sürü yazım hatası vb. vardır. Ve cringe...