22🌹

389 40 9
                                    





' ΒΟΉΘΕΙΑ ΜΕ ΒΙΑΖ...' Δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω μου έκλεισε το στόμα  με ένα μαντίλι.

Με φιλούσε παντού και με χούφτωνε παντού.  Εγώ προσπαθούσα να στηρίξω αλλά δεν μπορούσα μα την βλακεία στο στόμα μου.

Μετά πήγε στο σορτσ μου. Το ξεκουμπωσε και μετα το έσκισε. Είχα μείνει μόνο με τα εσώρουχα μπροστά του .  Έκλαιγα αλλά δεν μπορούσα να κάνω κάτι. Άλεξ που είσαι?

Άλεξ Ρον.

Πωω καλά τι θέλουν πρωινιάτικα ? Κωλογαμημένο κουδούνι... Σηκώνομαι βαριεστημένα και προχωράω προς την πόρτα... Είναι η Έλλη. Τι θέλεις εδώ γαμώτο μου.

'Τι θες?' Της λέω. Φαινόταν μετανιωμένη ?

' Θέλω να σου πω κα-κάτι ...' Είπε και είχε βουρκώσει.

' Άντε πέρνα μέσα.. και κάνω εξαίρεση σε εσένα γιατί είσαι φίλη της Λυδίας.  Και καλά πρωινιατικα το θυμήθηκες? ' με κοιτούσε σαν να είμαι εξωγήινος με δύο κεφάλια και έξι πόδια.

'Πας καλά μωρέ? Είναι 8 το απόγευμα!'

'Τι ώρα είναι? Ό μαλάκα μου ξέχασα το ραντεβού με την Λυδία...' Είπα περισσότερο στο εαυτό μου...

' Άλεξ αυτό  που θέλω να σου πω έχει σχέση με την Λυδία...' Είπε και βούρκωσε.

'Τι κάνει? Έπαθε κάτι? Είναι καλά? '
Είπα ανήσυχος.

' Δεν ξε-ξέρω... Ο Πάρης η-ηθελε να βι-βι..' μέχρι εκεί και μετά δεν άντεξε.. Είχα αρχίσει να φορτώνω ... Τι της έκανε ο μαλάκας θα τον σκοτώσω!

'Τι ήθελε ο Πάρης Έλλη ?' Της είπα απότομα και απειλητικά.

Εκεί ήταν  που κόλλησε περισσότερο.

'Οοο έλα ηρέμησε και πες μου...' της είπα και την αγκάλιασα.

'Ο Πα-παρης ήθελε να-να μείνει μόνος του με-με την Λυδία και να την
α-α-αναγκάσει να-να το κάνουν ...'

'Τι έκανε λέει? Που είναι τώρα?'
Θα τον σκοτώσω!

'Στο σπίτι της...'

Την άρπαξα από το χέρι και τρέξαμε προς το σπίτι. Καλά δύο λεπτά απόσταση είναι. Πήρα το κλειδί κάτω από το χαλάκι - να ξερω πρωτότυπη κρυψώνα -και άνοιξα αθόρυβα. 

Έκανα νόημα στην Έλλη για να βγάλει τον σκασμό και αυτή υπάκουσε κατευθείαν.. Αυτό έλειπε να μην υπακούσει. Ας τα αφήσω τώρα αυτά και ας συγκεντρωθώ... προχώρησα και άκουσα μουγκρητά από το δωμάτιό της μαμάς της.  Βρε λες? Μπααα η Λυδία μου δεν είναι τετοια.

Προχώρησα ήσυχα και άκουσα. Ο μαλάκας γέλαγε και η Λυδία δεν ακουγόταν.  Άνοιξα απότομα την πόρτα και έμεινα με αυτό που αντίκρισα. Η Λυδία μου ήταν γυμνή και δεμένη στο κρεβάτι. Αυτός από πάνω της μόνο με το μποξερακι. Παρατήρησα λίγο τα μάτια της Λυδίας.. Έκλαιγε και φαινοταν κουρασμένη. Τα χέρια της είχαν αίματα μάλλον από το τράβηγμα στα σχοινιά..   Δεν με παρατήρησαν αμέσως.  Πήγα δίπλα στο Πάρη και έκανα νόημα στην Λυδία για να μην με καρφώσει.  Έκανα ένα 'ψιτ' Και γύρισε να με κοιτάξει του έδωσα μια μπουνιά με όλη μου την δύναμη.  Αυτός έπεσε αναίσθητος κάτω. Έτρεξα   με φορά στην Λυδία και άρχισα να την  λύνω.  Η Έλλη ήταν στην πόρτα και είχε πάθει σοκ. Της φώναξα να φέρει ρούχα στην Λυδία.  Αυτή έτρεξε γρήγορα και πήγε προς το δωμάτιο. 

Πήρα αγκαλιά την Λυδία και αυτή έτρεμε και έκλαιγε με λυγμούς. Η Έλλη  έφερε τα ρούχα και εγώ άρχισα να την φτύνω.

' Με εσένα θα τα πούμε μετά!' Είπα θυμωμένα στην Έλλη.  Θέλω εξηγήσεις για ολα .

Ένιωσα κάτι ζεστό να τρέχει στο μάγουλο μου.  ΤΙΙΙ? Εγώ ο Άλεξ Αγγελόπουλος κλαίω? Δεν γίνεται αυτό..  σκούπησα γρήγορα τα μάτια μου για να μην με δει η Λυδία.  Θα μένει σπίτι μου μέχρι να επιστρέψει η μαμά της με τον μαλάκα Ν°2.

Όσο για τον Πάρη... θα μετανιώσει την ημέρα που γεννήθηκε...

To be continue...

Θέλω  πολλά πολλά σχόλια💘

#Vote&comments ❤

Λυδία (Readint2017 )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora