Sabrina pdv*
Mã urc pe scenã cu mici emoţii,așa se intâmplã de fiecare data,imi apropii buzele de microfon si incep da cânt Eyes Wide Open.Când termin se aud voci care strig:"Sabrina,Sabrina".
-Sper ca va plãcut,pentru cã acum voi face provocarea unui fan...spun si ma uit in multime și zăresc o fata brunetã ii dau microfonul iar ea se emoţioneaza .-Buna,eu sunt Sabrina!
-Eu sunt Sarah...
-Și Sarah,ce vrei sa fac?
-Vreau sa il sãruţi pe Liam Payne!spune si se aud 'ooo'-ri.Ma inroșesc și spun:
-Revin imediat,mă duc sa il gasesc pe Liam,il gasesc și mã pun in faţa lui:
-Am auzit provocarea și vreau sa o facem.Il iau de mână și când ajungem mă pun dinnou in fata lui iar el iși lipeste buzele de ale mele,mă simt ciudat.Iși dezlipește buzele aromate de ale mele.-Să vezi ca imi va face Niall...spune ingrijorat dar apoi izbucnim in râs...Fac cu mâna fanilor și plec de pe scenã o dată cu Liam.Il observ pe Niall,trece pe lângă noi fãra să ne spună ceva.Dar tot nu regret ce am făcut!il văd și pe Zayn,fug dpre el și ii sar in spate,el iși dă seama imediat că sunt eu,ma dã jos pe o canapea și incepe să ma gâdile.
-Zayn,mor!
-Aha,eu n-am murit că m-am câcat pe mine.M-ai speriat,femeie nebună!
-Bă,tu ești bărbat sau câcat?
-Câcat!
-Zayn tu urmezi,spune Andre,cel care a organizat concertul.
-Trebuie sã-mã duc,spune și inainte sa plece mă sãruta pe tãmplã.
-Curvo,te mai mozolești mult cu prieteni mei?ţipa Niall la mine după ce Zayn pleacã.Niall nu a fost niciodatã lângã mine...
CITEȘTI
WHO IS MY BROTHER!?
FanfictionSabrina este o cantareaţă putin cunoscută dar in acelasi timp și sora lui Niall Horan,viata i se schimbă cand află că e sora altcuiva.. Cartea poate conţine limbaj licenţios si greseli gramaticale.