Open music:
Luna:Cześć chciałam was powitać na drugim open music w tym roku,a otworzą go mój wspaniały kuzyn Gaston i również wspaniały to jest mój,mój przyjaciel uśmiechnęłam się i spojrzałam na Matteo.A zapomniałam jeszcze dodać.Chłopacy zaprezentują swoją autorską piosenkę.Zeszłam ze sceny i ustałam przy Simonie.
Luna:Prawda,że są świetni położyłam rękę na Gastona ramieniu.Wszyscy zaczęli krzyczeć.Widzicie już macie fanki zaśmiałam się.
Matteo:Mi to wystarczy tylko jedna fanka uśmiechnąłem się do Luny.A Gaston był zdezorientowany nie wie o co chodzi.
Luna:Dobrze więc tak mam dzisiaj dla was niespodziankę wystąpi dla was dziś gość specjalny mój przyjaciel z Cancun to Sebastian Villallobos.Cześć Seba i pocałowaliśmy się w policzek.
Matteo:Stałem obok Ambar.Co ten klaun medialny tutaj robi?Już miałem zacisknięte pięści.
Ambar:Matteo ogarnij się.
Matteo:Ale czy ty to widzisz śpiewa i patrzy się prosto na nią.
Ambar:Nikt nie zepsuje co łączy ciebie i Lunę Matteo uspokój się.
Matteo:Masz rację jeszcze trochę to mu pokaże.
Luna:Prawda,że jest świetny? Ale mam dla was jeszcze jedną niespodziankę on zostanie tutaj na 3 miesiące.Teraz wystąpią również wspaniali Jim,Yam i Ramirooo.
Luna:Od razu po Ramiro i dziewczynach występujemy wszyscy.
Luna:Poszłam do garderoby usiadłam i patrzyłam wiadomości w moim telefonie.
Matteo:Poszedłem do garderoby,była tam Luna która przeglądała się w lustrze.Jesteś śliczna.Powiedziałem do niej patrząc się prosto na jej odbicie.Po chwili podeszła do mnie zarzuciła mi ręce na szyję,a ja trzymałem ją w biodrach i się pocałowaliśmy.
Seba:To twój chłopak?
Matteo:A co coś ci nie pasuje?
Seba:Nie o to chodzi,ale dlaczego powiedziałaś na scenie,że to twój przyjaciel.
Luna:To znaczy jak to ci powiedzieć ja ci to wytłumaczę i wytłumaczyłam mu całą historię razem z Matteo.
Seba:Spokojnie nic nie powiem jeżeli jesteś szczęśliwa to i ja jestem szczęśliwy. Przytuliłem ją.
Luna:Dziękuję,że nas rozumiesz.I przytuliłam się do Matteo.
Matteo:Ja również i podałem mu dłoń.