,,hurá první den prázdnin!" řekla jsem a doslova jsem vyskočila z postele. Moje kroky vedly do koupelny kde jsem se chvíli prozlížela v zrdcadle abych se ujistila ze vypadám dobře. Šla jssm po schodech do kuchyně z které už bylo z dálky cítit vůně lívanců. Mamka je zlato!lívance miluju!počkat! jestli dělá lívance tak to mi chce minimálně něco zdělit. Co to bude dneska. S neutrálním obličejem jsem sešla schody a pozdravila mamku. ,,ahoj mami" .,,Ahoj zlato udělala jsem ti tvé oblíbené lívance s malinama,borůvkama a šlehačkou" řekla mamka a přisunula mi talíř ze třemi lívanci a miliony borůvek a malin. ,,a taky ti potřebuju něco hodně závažného zdělit" no co jsem říkala?máma je těhotná?nebo se budeme stěhovat? Vrtalo mi v hlavě jedna hrůzostrašná otázka za druhou.,,no tak co to je tentokrát?" řekla jsem. ,,asi jsi poznala že jsme ti tentokrát neřekli dopředu kam pojedeme na dovolenou. No a naskytla se taková šance.." oddychla jsem si protože jsem myslela že to bude něco mnohem horšího. ,,jaká šance?" řekla jsem a dál jedla. ,,no prostě nás Walkerovi vezmou na dovolenou a berou sebou i Liama. Vím že se nemáte moc v lásce ,ale my a jeho rodice si velice rozumíme takže se takhle alespoň zblížíte." jak to máma dořekla málem mi zaskočil lívanec. Nad slovy Walkerovi a Liam jsem se zhrozila. Já a Liam?Zabijeme se tam. Super!těšila jsem se na super dovolenou hlavně BEZ LIAMA a teď mi jí ten debil zkazí. ,,aha a jak dlouho tam budeme?" řekla jsem otráveně. ,,tři týdny" no ty vole. Jsem zvědavá jak s tím debilem vydržím tři týdny! Tohle je ještě horší než kdyby byla máma těhotná nebo bysme se stěhovali. ,,jo a dnes přijdou na oběd" dodala máma. No skvělí. Dojedla jsem lívance a otrávená jsem šla po schodech nahoru do mého pokoje. Vytáhla jsem ze skříně prví oblečení co mi padlo pod ruku a udělala si chaotický drdol. Běžela jsem po schodech,vzala jsem vodítko a šla na zahradu do voliéry vypustit naší fenku Laylu. Je to zlatý retrívr a budou jí dva roky. Bože jak já jí miluju. Nasadila jsem jí obojek spojený s vodítkem a pokračovala po chodníku. Za chvilku jsme zahly na naší známou cykloztesku. Chodíme tam s Laylou pořád.
*****
Když jsme dorazily domů bylo už čtvrt na dvanáct a zachvíli měl přijet ten krypl a jeho rodiče. Doufala jsem že se ho na ty dva měsíce zbavím ,ale asi to nepude tak rychle. ,,co si mám vzít na sebe?" vyhrkla jsem na mámu a ta mi fakt hodně poradila ,, vem si co chceš". Vyběhla jsem schody a hodila na sebe crop top v odstínu baby pink a roztrhané džíny. Nechala jsem si rozpuštěné vlasy a rozčesala je. Najednou jsem uslyšela zvonek a hodně hlasů. Bylo mi jasný že už jsou tady. ,,Evelyn pojď pozdravit Walkerovi" řekla máma a já otráveně sešla schody. ,,dobrý den" řekla jsem a sedla si otráveně ke stolu. Jak jsem zahlýdla Liama hodila jsem na něj vražedný pohled očividně mu to taky nejpřijde báječné že pojedeme na nějakou debilní dovolenou. Pohled mi vrátil. Najednou promluvil jeho táta. ,,děti" řekl a chtěl pokračovat. ,,my nejame žádný děti!" řekli jsme já a Liam najednou. ,,dobře tak teenagerové jedeme na společnou dovolenou. Vidím že z toho nejste moc nadšení ,ale já a maminka a tvoje rodiče Evelyn si rozumíte a navíc byste se mohli trochu skamarádit protože víme že se nemáte moc v lásce" vůbec v lásce! Sakra ale to uvidí vezmu repráky nebo tak něco a budu mu dělat naschváli a tak. ,,jedeme do New yourku na 3 týdny"do New Yourku?to brala ale s ním?S ním nepojedu ani na smetiště. Nebo tam možná jo protože tam on patří. Najednou přinesla máma na stůl doslova hostinu. Saláty, pečený kuře, brambory,.. Prostě jako švédský stůl. Začli jsme jíst a po chvíli se Liam zeptal ,,kde jsou záchody?".,,Evelyn tě tam zavede" řekla moje máma a já jsem se jen otráveně zvedla a šla tomu blbci ukázat cestu na záchod. Ukázala jsem na dveře a otočila jsem se k odchodu. Došla jsem ke stolu a dojídala svojí porci obědu. Liam přišel a já se zeptala mámy ,,a co bude s Laylou?" Liam se na mě udiveně podíval. ,,naším psem" řekla jsem. ,,postará se o ní babička" řekla máma. ,,babička?ta se ani nezvedne z postele a natož aby chodila s Laylou na procházky. Ale konec konců jet přece nemusím" řekla jsem a Liam se začal ,,nanápadně,, smát. Jo tak nenápadně že mu jeho táta dal pohlavek. ,,nebuď drzá Ev" Ev mi říká máma už od malička. Nevím proč no. ,,a kdy jedeme?" zeptal se Liam a já poznala že mu o tý ,,skvělý dovolený" taky moc neřekli. ,,zítra" řekl jeho táta rychle a já se na něj udiveně podívala. Upřímně přála jsem si aby to bylo v nedohlednu. ,,můžu už jít?musím si jít balit",, jistě" řekla máma a já vykročila po schodech. Dorazila ke dveřím a otevřela jsem je. Pustila jsem si hudbu na plný pecky aby to slyšeli dole a z vršku skříně jsem sundala menší fialový kufr. Naházela jsem do něj všechno letní oblečení od kraťasů,crop topů až po šaty. Nezapomněla jsem na make-up taštičku. Možná tam zbalím nějakýho američana. Najednou jsem uslyšela zaklepání. ,,dále" řekla jsem a koukala jsem se kdo to je. Byl to Liam. ,,co chceš?!" řekla jsem a dál se starala o moje balení věcí do kufru.,,máš stišit tu hudbu"řekl zá zavřel za sebo dveře. Hudbu jsem vypla. Dala jsem kufr na zem a sešla schody. ,,jdu si hrát s Laylou" řekal jsem a otevírala dveře. ,,Liam může jít s tebou"řekl ten Liamův táta. ,, ne dobrý" řekl Liam a jeho táta ho střčil do ramene. Liam se zvedl a pokračoval za mnou. Sešla jsem tři schody které vedou na naší zahradu a pokračovala k voliéře kde už štěkala Layla. Liam mě bezeslova následoval. Otevřela jsem klíčem zámek a Laylu jsem pustila na zahradu. Hned vyběhla ven a začala skákat na Liama.Ahoj!tohle je první část a upřímně budu psát co mě v tu chvíli napadne nemám napsaný scénář až do posledního slova tak se někdy nedivte když ti něco nebude dávat smysl. Omlouvám se za chyby a překlepy ,ale píšu to na tablet a někdy se trochu zasekne a napíše chybu a já si jí nevšimnu a neopravím ji. Do komentářů můžete napsat jak vás tahle část baví nebo jestli mám pokračovat.
Tvoje CarolineCrush :):3
ČTEŠ
Dovolená
Teen Fiction16-ti letá Evelyn Lors jede s rodičemi na dovolenou. Co ale netuší je, že nepojedou sami. S nimi pojede i Evelynin největší nepřítel Liam Walker a jeho rodiče. Její rodice s jeho rodiči si velmi rozumí ,ale jak to bude mezi Evelyn a Liamem když spol...