15.rész

721 50 13
                                    

- Igen, így hívnak! - mondta unottan, lábát pedig keresztbe tette.

- Miért csaltad meg Neymart? - rohantam le azonnal a kérdéseimmel.

- Ahhoz volt kedvem! - vont vállat, aztán a pirosra lakozott körmeit kezdte el tanulmányozni. Én pedig majdnem pofon vágtam, azt a személyt, akit régen a legjobb barátnőmnek neveztem. - Meg amúgy is, nincs semmi közöd hozzá!

- Azt te csak hiszed! - suttogtam halkan, hogy ne hallja meg. Vettem egy nagy lélegzetet, hogy belekezdjek a monológomba. - Tudod, Neymar rehabon volt miattad, meg amiatt a köcsög miatt, akivel megcsaltad - vágtam a fejéhez a tényeket, de még nem ért véget a mondandóm. - Piához és drogokhoz nyúlt, amiatt a nőszemély miatt, aki félrelépett, pedig vele szerette volna leélni az életét - kezdtem egyre idegesebb lenni.

- Ó, most majdnem elkezdtem bőgni! - mondta tettetett szomorúsággal, amihez még eljátszotta hogy szipog és törli a könnyeit.

Ökölbe szorítottam a kezem, nehogy arcon csapjam.

- Miért voltál az exemnél? - vontam kérdőre.

- Óhh, féltékeny vagy? - gonosz mosoly terült szét az arcán, aztán felém fordult.

- Nem - morogtam. - Amúgy kérdeztem valamit!

- Tudom, válaszolok is rá. Csak lehet, hogy lefog taglózni amit mondani fogok - szomorú sóhajtást színlelve, tette a szívére a kezét, én pedig megforgattam a kezem. - Azért voltam Stegennél, mivel kicsi babám, vele csaltam meg Neymart. Viszont tegnap meglátogattam, hátha örülni fog nekem, de tévedtem. Kiküldött a házból - vigyorogva állt fel, aztán elsétált a padtól, amin lesokkolódva ültem.

Így most már összeállt a kép. Liza megcsalja Neymart Stegennel, aki ezek után újra visszament Jessihez, Neymar pedig rehabra megy. Úristen! És volt képe Stegennek a szemembe mondani, hogy ő sem tudja, kivel lépett félre Liza.

Ahogy sétáltam vissza az albérletbe, a gondolatok, csak úgy özönlöttek a fejembe.

- Elmondtam neki hogy rehabon voltál! - hallottam meg a Rafaella hangját a konyhából, amint beléptem az ajtón. Kate most is a tv előtt kacarászott, így inkább miután levettem a kabátot, és a csizmát, a konyha felé vettem az irányt.

- Olyan pletykás vagy, Rafaella! - dorgálta le a brazil a húgát halkan, de dühösen. - Miért kellett neki elmondani? Most biztos egy őrült alkoholistának hisz - sóhajtott.

- Dehogy fog annak hinni! - biztatóan beszélt Rafaella a bátyának.

- Sziasztok! - zavartam meg a beszélgetést. Rafaella mosolyogva ránézett a bátyjára, Neymar viszont lehajtotta a fejét.

- Ki volt L? - kérdezte Rafaella. Összehúzott szemöldökkel pillantottam rá, hiszen már két napja alig szól hozzám, és furcsa, hogy megkérdezte.

- Majd később elmondom - suttogtam, majd ránéztem a bátyjára. A brazil húga visszatátogta hogy érti miért akarom később elmondani.

- Keresztapa, megyünk fel játszani? - futott be a konyhába Kate. Neymar felemelte a fejét, és halvány mosollyal figyelte, ahogy keresztlánya az ölébe akar ülni. - Légyszi, légyszi! - karolta át Kate a nyakát, majd puszikat adott az arcára.

- Menjünk! - vigyorogva állt fel, és vette az ölébe, aztán a szobába mentek.

- Na, ki volt az a titokzatos L? - kortyolt egyet a vízéből Rafa.

- Liza - húztam el a számat. A mellettem álló lány, pedig félrenyelt.

- Mit keres ő itt Barcelonában?

Love Again | Marc-André ter Stegen | ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora