ilk karışlama...

15 7 0
                                    

Yeni kitap yeni maceralar demek. Bu yeni maceramda benimle beraber olur musunuz ki??

Deniz kenarına oturmuş dalga sesiyle huzur buluyordum rahatlıyordum. içimdeki dertler azalıyordu.

"Oturabilir miyim?" Tanımadığım bilmediğim kişi. Ben sustum o da oturdu.

Ne o konuştu ne de ben. ikimizde de ses soluk yoktu. Cebinden sigara çıkardı onu tam yakacaktı

"Yapma " dedim sevmiyordum o kokuyu hemen sigarasını cebine koydu.

Saate baktığımda 7 ye geliyordu.  Yerimden kalktım arkama bakmadan eve doğru yürümeye başladım.

Eve geldiğimde kimse yoktu. Panoya baktığımda not vardı.

"Babaannen hastalanmış acilen onun yanına gidiyoruz 

Yazmışlar peki gidin burada ki kızınız ne halde hiç düşünmeyin zaten.  Gözünüzün önünde ölüyorum görmüyorsunuz. Sizin genç bir kızınız var evde tek bırakılır mi?.

Off layarak odaya geçtim. şarj da olan telefonuma baktım arayan soran var mi diye.

Bir tek su aramış . Mesaj attım ona evde tekim gel beraber kalalım diye.

Bahçeye çıktım yeşilliğe attım kendimi. Aaa bu arada ben kar masal aydın. Tek çocuğum maalesef ki.  annem mine aydın , babam osman aydın. ikisi de aile şirketinde çalışıyor. Ailem hem sıkı hem gevşek ya bende tam anlamadım ki size anlatım.  Genelde masal ismimi kullanırım kimse de bilmez kar ismimi. Bilen az kişi var. lise son öğrencisiyim. babamlar da onlar gibi aile şirketini başına geçmemi istiyorlar ama ben istemiyorum onun yerine tiyatrocu olmak istiyorum.

"Karrrrr" diye daldı içeri su

"Eyy annem" dedim gülerek

"Demek annem sesin hee benim nasıl evlatlık verirsin üzgün surat " dedi  üzgün surat yaparak.

"Bu gün ne oldu biliyor musun? " diye soru yönelttim

"He he biliyorum mal mısın kızım ya bu gün senden hiç haber alamadım anlat ne oldu??"

"Hani ben deniz kenarına gidip oturuyorum ya her gün bu gün yanıma biri oturdu saatlerce benim gibi denize baktı sigara içecekti yapma dedim sigarayı cebine koydu daha da konusmadık sonra da eve geldim ben"

"Eee çocuk nasıl biri??" Nasıl biriydi??

"Bilmem hatırlamıyorum dikkat etmedim" etmedim ama

"Salak mısın??"

"Aman ya bir daha göremeyeceğim çocukla ilgili konuşmayı keselim mi??"

Eliyle ağzına fermuar çekti.

Beraber mutfağa geçtik yiyecek bir şeyler ayarladık. Balkonda yemeye karar verdik su hanımın sevgilisi de bize gelecekmiş.  kız başımıza evde kalamaz mıyız??

Kapı çalınca su yerinden fırladı.

"Geldim geldim geldiiiiiiiiiiiiggggggmm" diye kapıya koştu.

Deli aşık...

Bende peşinden içeri girdim.

"Ooo baldız görüşmeyeli çok oldu nasılsın?"

"iyiyim enişte sen"

"iyi baldız bildiğin gibi bu da kuzenim batıkan  maalesef yanımda getirmek zorunda kaldım" dedi gülerek.

Batı çoktan kurulmuştu oturma odasına.

...

Saat 12 gibi batı gitmek istedi arkadaşları ile buluşacakmış.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 19, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

kar tanem ❄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin