"Bilemiyorum pek cazip gelmedi." YALAN. Bana sunduğu harika bir teklifti ama daha iyilerini bulabilirdim. Tabii azıcık sürtüklük yaparsam.John bana barda bir iş teklif etmişti.Çok,çok ta ihtiyacım var. Ama salaklık ediyorum işte. KOCA.BİR.APTALIM.
"Hadi ama Chris birlikte çalışacağız." diye inler gibi söyledi Martin.
"Bana.Bir.Daha.Chris.Deme ! " kelimelerin üzerine basarak söylediğim için bayapı korkmuşa benziyordu. Gerçi gerekirdi de. Sonuçta biraz ders almıştım babamdan.
İsmim Christina.Christina Iglesias. Bu sene 20 olacağım.Yaani yaklaşık 3 ay sonra felan. Herneyse Bradford'un en iyi barlarından birinde çalışacağım millet !
"Babam ve annemin ne tepki vereceğini bilmiyorum John." John bıkmış bir ses tonu işe konuştu.
"Ah! Hadi ama. Bir şey demeyeceklerini biliyorsun ! " HAKLI. "Ayrıca evin , senin için de gerekli.Biliyorum Christin ihtiyacın var." YİNE HAKLI.
"Tamam ya." diye mırıldandım. "Hadi am-Ne ? Ne dedin ?" John zaten iri olan gözlerini daha da irileştirmiş bana bakıyordu. "Tamam " diye kollarımı iki yanıma açıp bağırdım.Çünkü sabahtan beri tam 3 saattir aynısını tekrarlıyorlardı.
"Christiiin ! " Jess aşağı çığırarak indi.
"Aman tanrım , Jessie ! " diye bağırarak kulaklarını kapatmaya çalışıyordu Martin bu sırada. Haklıydı da. Jessie onu tınlamayarak zıplamaya başladı.
"Pazar günü senin çalışacağın barda parti varmış. " Eee ne var bunda ?
"Yani ? " tek kaiımı kaldırarak sorduğum soruya gözlerini devirerek cevap verdi.
"Salakcığım , bu (parmaklarıyla tırnak açıyor) bın kıtı çıcığım Malik de orada " Bu sefer gözlerini deviren taraf ben olmuştum. Adını belki milyar kez duymuştum ama kendisini hiç görmemiştim.Cuma akşamındaydık , yarın ve pazar günü işte olacağım demekti.Anlaşmamızda hafta içi çalışmak gibi bir şart yoktu çünki.
"Yeter ya ! " diye bağırıp John ve Martin'i dışarı iteklemeye çalıştım.
"Çıkın gidin uyuycam ben" diye gülerek bağırıp kapıyı kapattım.Arkamı kapıya yaslayıp Jess'e sırıttım. Oda aynı şekilde bana karşılık verdi.Birden yukarı koşmaya başladı. Ben de arkasından tabii. Şuan benim yatağımda olan o -ultra yumuşak- harika yastığı alabilmek için her gece bu kavgayı yapıyorduk.Jess benden önce yukarı çıktığı için yastığı kolunun altına sıkıştırıp sırıtmaya başladı.
"Bananee " diye sızlanmaya başladığımda Jess bana öpücük atıp , kıçını kıvırtarak yürümeye başladı.
"İyi ya" diye bağırdım arkasından. Kahkaha attığını duyuyordum.Üzerimi değiştirmeye tenezzül etmeden kendimi yatağa attım. Kafamı yastığa gömüp uyumaya çalıştım.
*******
Sabah 5SOS'in sesini duyunca yüzümde kocaman bir sırıtış belirdi. Ah ! Onlara bayılıyorum. Yeni küfürler üreterek telefona uzandım. John.
"Ne var?"
"Chrtistiin ! Uyandırdım mı ? "
"Evet. Ne var ? "
"Şey..Ihm.. Akşama biraz erken gelsen ?"
"Hı hı evet ."
Agh lanet. Sızlanarak yataktan kalktım.Saat 1.00 pm . Pekala. Akşam 8 gibi gideceğime göre TWD'nin bir- ki sezonunu bitiririm heralde.Ihm hadi başlayalıım.
****
Kafam çatlayacak duruma gelmişti. Esneyerek bilgisayarı kapattım.Saat 7.30'a geliyordu. Harika. Işık hızıyla kalkıp üzerimi giyindim. (Multimeda.) Hadi bakalım. Arabama atlayıp bara geldim. Zaten 5 dakikalık yol du. Bardan içeri girdiğimde ter , alkol kokusu karışmıştı. Berbat. Tezgahın arkasına geçip önlüğümü taktığım anda bir çift ela göz ile karşı karşıya geldim.
"Viski."diye bağırdı. Gözlerimi devirip arkamı döndüm. Tam hazırlayıp götürmek için arkamı döncekken kolumda bir sızı hissettim. Agh.
Merhabalar :D İlk hikayem söylileyim şimdiden :D +5 vote sınır şimdilik. Nasıl olmuş söyleyin lütfen. Görüşleriniz benim için çok önemli.