Епилог

603 25 16
                                    

На другата вечер с Ви изчакахме всички да заспят и слизахме по стълбите. Много внимавахме да не се изпуснем и да ни спипат. Влязохме в колата ми и потеглихме. Тае успя да ме убеди да останем в щата и за това сега пътуваме към Ел Ей. След няколко часа път стигнахме пред новата ни къща. Беше прекрасна. А на всичкото отгоре ще я деля с човека когото безусловно много обичам.

Вече сме един месец заедно. Както всяка сутрин Тае ми носеше закуска в леглото.

 Както всяка сутрин Тае ми носеше закуска в леглото

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Днес беше специален ден. Рождения ден на Тае да точно така сега сме 30 декември. Коледа мина много добре бяхме с приятелите си. Тогава Куки предложи на Джу. Бяха много щастливи. Днес реших да стана по рано, но ми се зави свят и залитнах. Прилоша ми и изтичаха в тоалетната. Това се случва за втори път тази седмица.

- Край, днес отиваме на доктор! Само не ми отказвай! - каза Ви.

- Добре тогава, само да се облеча! - казах му.

Облякох си дънки и топ и излязохме.

- Струва ми се че си напълняла малко - каза Ви.

- Дабе само в мечтите ти! - отвърнах му.

Вече бяхме в болницата и аз влязох в стаята за преглед а Тае остана на вън да чака, защото не понася болниците.

- Имам добра новина за вас, госпожо.

- Все още съм госпожица - казах и двете се засмяхме.

- Добре, резултатите са ви много добри. Сутрешното гадене е нормално. Също и коремчето ви е пораснало мъничко.

- Какво се опитвате да кажете, да не би..

- Да, бременна сте от един месец!
Честито! В отлично здраве сте ти бебчето. - каза тя с усмивка на лицето. - След месец елате пак за ултра звук и да видим как расте мъничето! - каза а от очите ми капеха сълзи. Не мога да повярвам. Ще ставам майка, а Ви баща. Толкова съм щастлива.

Story of my life Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang