RECORDING VIDEO•
"Hayatta yokmuş gibiydim artık,yaşıyordum ama boşaydı geçen vakitlerim.Hayallerini gerçekleştirememeden Dünya'dan göçüp giden insanlara haksızlıktı bu vakitler.Gerçi,ben de hayallerimi gerçekleştirememiş sayılırım ha? Sanırım bu boktan yaşamımda en çok istediğim şey Luhan ile ciddi bir ilişki içerisinde olmak,onun varlığını göğsümde hissetmekti ama,olmadı işte.
Günlerdir asosyal bir hayalet gibiydim.Sonsuzluğu'nu arayan bir hayaletimdir belki de.
Geceleri kısa bir süreliğine dışarı çıkıyor,evime döndüğümde sarhoş olarak acılarımı unutmaya çalışıyordum.Belki şuan bana kızıyorsunuzdur,olabilir.Çünkü pek fazla bir acım yok.Ailem yok,sevdiğim çocuk kayıp.Hatta belki ölmüş bile olabilir.Bazen düşünüyorum ki,Tanrı bence benden nefret ediyor ki sevdiğim herkes cennete gidiyor.Ben ise onların yokluğunda cehennem azabı çekiyorum.
Günlüğüm,tek sırlarımı paylaştığım arkadaşım.Beni olur da duyuyorsan sana sesleniyorum,özür dilerim.Seni de muhtemelen kafam dağınıkken bir kenara atıp orada bırakmışımdır ki bulamıyorum.Asla birinin seni okumasına izin vermezsin değil mi? Yoksa zaten bu saatten sonra yaşamayacak ruhumla bile dalga geçecekler.
Şuan bu bir intihar konuşması bilmiyorum ki size saçma gelebilir de.Sadece aklımdan geçen ve artık içimde birikmiş şeyleri söylüyorum.Bu sikik konuşma için herkesten özür dilerim.
Luhan,ilk aşkım...Ondan söz etmek istiyorum.Seni ilk gördüğümde hissettiğim duygular inanılmazdı.Kalbimde hiç bitmesini istemeyeceğim kadar güzel bir his ortaya çıkmıştı.O küçücük bedeninle,o güzel yüzünle nasıl bir hayal olabilirdin ki?Hasta olduğumu öne süren insanlar olduğunu söylemiştim,sanırım bu doğru.Artık Luhan'ı evimin içinde görüyorum.Ne garip değil mi? Ama kabullenemiyorum,çünkü ne hastasıyım onu bile bilmiyorum! Lakin gözümden bir yaş gelse,sebebinin sen olduğunu biliyorum...
Günlerdir yemiyordum,lokmalarım sayılıydı.Ruhen bitmişken,midemi beslememin ne anlamı vardı? Gündüzleri uyuyor,geceleri kalbimin yarasıyla içiyordum.
Gördüğüm halüsinasyonlar kalbimdeki yaraya tuz basmak gibi oluyor.Onu hatırlamak zihnimde öyle bir etki yaratıyor ki,parkta geçirdiğimiz gün sanki gözlerimin önünden geçiyor.
Şimdi söyleyince yeniden gözümde canlandı.Ne güzeldi o gün,bana okulu beraber asmak istediğini söylediği zaman.Şimdi halimize bak! Öldüğünü düşünüyor,bunun olmamasını dileyerek soluğu kayıp olmasında alıyorum.İkisi de bombok bir durum ve ben ne yapmalıyım hiçbir fikrim yok!
Günlüğümün ilk sayfasına yazmıştım ki,
' Adım Oh Sehun ve Lu Han'ı sonsuza kadar seveceğim...'O zamanlar nereden bilebilirdim ki olayların böyle olacağını.Bildiğim tek şey vardı,o da asla Luhan'ın benimle çıkmayacağı idi.
Keşke başından umutlara kapılmasaydım diyorum,bu kadar kalbim parçalanmazdı onu sevmeseydim.Böyle lanet bir şey ki onu sevmek bile güzel geliyor.Ölü birini sevmek? Var olmamış kurgu birini sevmek? Kayıp birini sevmek?
İşte bunlar da sanırım benim günahlarımın bedeli.Luhan beyazdı,Sehun siyahtı..
Birbirimize iki zıt karakter olmamız engeldi belki.
O güle oynaya eğlenirken ben siyahımla boğuşuyor,bu saçmalığın bitmesi için yalvarıyordum.Aileme gelirsek,onlar öldü.Trafik kazasında hayatlarını yitirdiler.Onları severdim ancak her gün babamdan dayak yemeseydim mutlu bir aile tablomuz olabilirdi.Onlar için mutluyum,bu şerefsiz Dünya'dan kurtuldukları için mutluyum.
İntihar? Bazı insanlar için sadece duyguları,yaşadıklarından kaçış yolu yani bir nevi özgürlük,bazıları içinse aptallık olarak nitelendiriliyor.İlk düşünceye katılıyorum.Yaşamak için bir nedenim kalmadı.Sonsuzluğum vardı benim,sonsuza karıştı.
Peki,şuan size günlük rutinim haline gelmiş sarhoşken saçmaladığım şiirimden bir kaç dize okuyacağım.
Dudaklarımdan bir öpücük alıyor
Ağlamama sebep oluyorsun
Duygularımı düşünmeden hareket edişin
Kalbimi zehirlemekten başka bir şey olmuyorDudaklarımdan bir öpücük alıyor
Bu öpücüğün derinleşmesi için yalvarıyorsun
İçimde kıvranan ateşin
Dışarı çıkmasından korkuyorumDudaklarımdan bir öpücük alıyor
Titriyorsun
Ellerini tutuyorum ve fısıldıyorum
Seni seviyorumDudaklarımdan bir öpücük alıyor
Acı bir şekilde gülümsüyorsun
Gözlerimden bir damla daha süzülüyor
FısıldıyorsunDudaklarından bir öpücük alıyor
Rolleri değişiyoruz
Yaşlarım bir gölete dönüşüyor
ÖlüyorsunDudaklarından bir öpücük alıyor
Kalbimdeki zehri dışarı salıyorum
Tekrar fısıldıyorsun
'Beni bırakma'Sana sesleniyorum Sonsuzluğum
Beni ne olursun bırakma
Beni ne olursun yalnız koyma
Eğer ki düşündüğüm şey gerçek ise,
Geliyorum sevgilim
Geliyorum yanına
Elimde tuttuğum silah buluşturacaksa bizi,
Geliyorum Sonsuzluğum'un yanına
Sonsuzum'a kavuşmaya..
FINISH VIDEO•*************************************
WOWOWOWO 586 KELİME BENDEN BEKLENMEYEN PERFORMANS.NOTU SAYMIYORUM ŞŞTÜZÜLDÜM YA SEHUNA YAZIK
SİZE ÜZÜCÜ BİR HABER VEREYİM Mİ
SONRAKİ BÖLÜM FİNAL:(
BU İLK FICIM OLDUĞU İÇİN ERKEN BİTİRECEĞİM İSTEMESEM BİLE ŞUAN YAZACAĞIM OLAY YOK LEN MQ ZATEN BU FICIN SONUNU KAFAMDA KURGULAYARAK YAZMAYA BAŞLAMIŞTIM İNŞ DİĞER BÖLÜMÜ GÜZEL YAZARIM
ŞİMDİ FİNALDEN SONRA DA HİKAYEDE NE OLUP BİTTİ ONU ANLATMAYA ÇALIŞACAĞIM HALÜSİNASYON FALAN NE DİO BU MANYAK DERSİNİZ DİYE HANİ
OFF İ GECELER YANLIZ DEMEYİ UNUTTUM EXO GELŞYOE AMK
THE WAR KOKOBOP ????,
TEASERLAR FALAN MÜKEMMEL TAM YAZ ŞARKISI GİBİ DE BİZİM SAATE GÖRE AKŞAM ALTIDA MV ÇIKACAK DİYORLAR ÇOK ERKEN OLMAZ MI? İKİNCİ TEASER FALAN OLABİLİR
BIRD OF PARADISEEE DİYİP HUNHANLI EXOLU AKŞAMLAR DİLERİİİM LÜTFN SÖVMEYİN YAPMAYIN ETMEYİN
705 KELİME