Evet bu gün Cuma ve sana o günden iltibaren neler olduğunu anlatmalıyım Rea Fiin i seviyomuş tabi ben bunu çoktan anladım sürtük kız amaaa Fiin bana çıkma teklifi etti kabul ettim beraber çok hoş şeyler yapıyoruz mesela dün onlara gidip biraz kitap okuduk ah tamam bu eğlenceli değil ama bak daha eğelencelisi var kahretsin hiç eğlenceli bir şey yapmamışız sanırım onunla biraz eğlenmeliyim tamam Fiin ciddi olmayı sever ama beni kıracağını sanmam ve ondan sonraki gün bizim Reaaa gelmişti biraz konuştuk neden bu kız benim sevdiklerimi elimden almaya çalışıyo kız delirmiş olmalı sanırım onunla arama biraz mesafe koymalıyım vee iyi haber Izzy ile Dominic çıkıyolar gerçekten çok yakışıolarlardı ve biz grupca bara gittik çok eğleniyorduk ve ah kahretsin Fiin ile Rea öpüşüyorlardı amaa ben gene bir bokluk yapıp Agustus'u öptüm Fiin bunu görünce benden ayrıldı ama bilmediği bir şey vardı Agustus gay ahahhhha bu çok komik olsada bunu kimse bilmiyo bu benimle Agustusun arasında bir bok ama Fiin'i Rea kapmak üzereydi sanki benimle Rea bir yarış içerisindeydik Reanın ne kadar iri olması umurumda değil her neyse yeni bir grubum vardı onlar 22 yaşındalardı ama onlarla takılmayı seviyorum 1 tanesi bana asılsa bile of aman tanrım ne yapıyorum ben ve işte o an Fiin ile Rea sevgililerdi benim hiç bir şansım yok ben bir sürtüğüm Fiin ise onu hak ediyodu Rea eğlenceli ve erkeklerle nasıl anlaşması gerektiğini biliyordu tüm gece evet nerdeyse tüm gece ağladım ve sonra çocuklar beni aldılar şu 22 yaş grubu varya işte onlar oradaki orospu çocuklarının bile sevgilisi vardı lanet olsun ailem tam bir bok ders ders ders ders sizin götünüze girsin hayallerimi sikip bırakıyolar neyse tüm gece içmiştim eve sarhoş gitmek istemiyodum Reaya gittim ve kapıyı Fiin açtı ve daha sonra ...........
2.BÖLÜM SONU