2. poglavlje

85 10 2
                                    

"Wow. Pa Ema bila si upravu ovaj horor je bio super. Nisi mi rekla da se radi on nindžama" brzo izgovaram recenice pa skrecem pogled sa Eme na Arianu.
"I Ari kako se tebi čini" govorim sarkastično vraćajući se u svojim mislima pola sata pre ovog razgovora.

Pola sata ranije
"O ne..  ne.... NE....  nece ga valjda ubiti.... " "ALI ZAŠTO KADA JE TAKO SLADAK" da... malo smo preglasno komentarisale film... (stvarno je bio sladak... nije trebao da umre)
"Devojke ne smete se gadjati kokicama" "hej zauzeli ste 5 sedista za vas 3" "hajde malo tiše"... da... to su komentari nekih nebitnih osoba koje su kao gkedale film...

Sada
Posle dugog razmišljanja Ariana se osmehne i kaže "da... bilo je super..."
U tome se dobacuje i Ema "za nas super ali ne i za sve ostale u sali"
Tu nastane 10 sekundi ćutnje pa sve tri prasnemo u smeh.... ali to naše smejanje uopšte ne zvuči normalno. Ali nešto nas i nije briga.
"Pa... idemo u Mek,balans,KF-C... ili... gde ste planirali da jedemo?" Ema nas pogleda ozbiljno i onda napravi tužnu facu...
"Zar nisi na dijeti?" Okrećem se prema MC-u i gledam da li ima nekoga koga poznajem....
"Dijeta... pa to je samo izgovor kada mi ponude zdrave sladolede.... krećeš? Ema krece da trčkara do meka... i u tom trenutku se saplete o brdo kablova koji su tu bili zbog nekog važnog koncerta....
"Ljudi... budite iskreni koliko je rana strašna" Ema panično govori pokazujući  nam na malu ogrebotinu na njenom kolenu.
"Jao Ema evo mrtva si. Umireš. Jao. Moraš u hitnu" Ariana joj sarkastično odgovara jedva stižuci do malo vazduka od smejanja.
"Ajde. Već jednom... požurite."požurujem ih jer sam videla neke devojke iz škole koje me može se reći mrze...(mene sve devojke iz škole mrze...)

Konačno su se usudile da udju

"Pa devojke šta ste uzele" okrećem se prema Emi i Ariani i izbezumljeno gledam u Emu koja nosi 2 tacne pune svega.
"Šejk od jagode i hamburger" Ariana se smeška i traži mesto gde bi sve tri +Emina ogromna torba sele...
"A..pa ja sam uzela. 3 hamburgera, 2 velika pomfrita i šejk od čokolade..."
Ema brzo priča i gleda gde da stavi svoju hranu koja ce joj ispasti iz ruke ako tako nastavi...
"Ne mozes sve to pojesti... zasto si bezveze uzimala"
"Aha pa da pravim Tei zazubice
(Tea-Emina sestra)
"Jaoo. Vas dve večito tako. Ma ok. Sta god." Dobacujem se i brzo povlačim Arianu za maicu jer sam upravo videla Daimona i njegove drugove...
"Wow Sarah. Kako su samo prelepi. Poznaješ ih... moraš a me upoznaš" I Ariana i Ema znaju da su to oni....
"Sarah. Ti imaš ovako lepe drugove a ne govoriš nam" ubacuje se Ema i kreće da se smeje...
"LUDAČE TO SU ONI"(naj popularniji dečaci u školi).
"Upssss. Cekaj to su oni... oni koji se uvek prepucavaju sa tvojom braćom. Omg kako su presavršeniii"Ariana govori sve glasnije kako bi me zezala i vratila mi za to što mi je slučajno izletelo ime njenog dečka pred celim razredom.
"Ok idemo"govorim ljuto i vodim ih u jedan zabačeni deo u kojem skoro uvek jedemo.

Posle 15 min

"Haj Sarah..." odjednom se začuo glas iza mene... i da... prepoznala sam taj glas i zato nisam odskočila.
"Daimone... ne mozes dolaziti iza mene i plašiti me" odgovaram ljutito mada polako krecem da se smejem na moju glupu izjavu...  da.. prilično se plašim za devojčicu koja voli horor filmove.
"Dobro.. izvinjavam se što sam uplašio prefinj...." pokušao je da kaze prefinjenu devojčicu ali jedan šamar ga je naterao da se predomisli
"Šta hoćes Daimone... nisi došao da pričamo zar ne..."
"Dada... trebaš ovo da daš Džonu"
Seda pored Ariane... (preko puta mene) i dobacuje mi zelenu kovertu...
"Šta je to" podižem jednu obrvu i gledam u kovertu... "Samo da nije opet poziv za tuču ili cu..  ili ću vas sve ja zadaviti." Nastavljam arogantnim tonom.
"Samo im daj to. Ok?" Ustaje sa stolice i kreće prema izlazu"
"Inače... taj šamar i nije toliko slab...." smeši se i odlazi dok se sve prisutne devojke okreću ka njemu a neke ga slikaju....
"Jao koji debilll" govorim i ubacujem kovertu u torbu."devojke idem ja. Ne mogu vise sa njima dvojicom poludeću.. uzimam telefon i zovem Harry da dodje.
Silazim niz stepenice dok me prate preteci pogledo svih devojaka. KAKO GA MRZIM!

Hej.... nadam se da vam se svideo nastavak(iako mi je trebalo 2 nedelje... mrzelo me je da pišem) kao i uvek izvinjavam se zbog pravopisnih grešaka. Nadam se da uzivate u priči. Pa pisite misljenje u komentar-vaš narcis💟😚😞😀

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Jul 15, 2017 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

MY LIFE MY STORYTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon