Ok. Skrg sy nk jwb soaln2 yg tlh korang beri hari itu. Jeng jeng jeng ....
First question from @vxrnxn
1. Utk Jungkook : kenapa kau suka Hyera walauoun Junghee sukakan kau?? Kalau tak, mesti Junghee takkan jadi setanlah.
From Jungkook : aku mana tahu yg dia sukakan aku. Kalau aku tahu pun, aku tak dapat nak ubah perasaan aku sesuka hati aku. Ianya perlu mengambil masa yg agak lama. Ingat senang ke nak suka orang lain ni?? Even author buku ni pun sukar nak buat macam itu.
(Author muncol) heh, ap mention2 nama aq plak ni?? Aq tak ada kaitan dgn mende ni ok. Bye. (Author pun blah dr situ)2. Apa perasaan authornim slps habiskan buku ni??
- hmm ... Nak jwpn jujur ke idok?? Jwpn jujur je lah. Sy happy sbb sy x prlu brgelut utk memikirkn jln crita ni lg tp at the same time sy sedih sbb sy x nak habiskan buku ni. Rasa mcm x nak habiskan je. Tp, apkn dy setiap crita mesti ada endingnya kan?? Sabo jelah.
3. What happened to Jeonghan??
- rahsia ... Sbb sy akn update dlm special chpt nnti!!!! Korng kena tunggulah kalau nak tahu. Hohoho. Mood kejam on.
Dr @-littlemin ... Si author yg dh xdpt log in acc dy. 😂😂😂😝😝😝
1. What's yr next plan after this ff??
- eceh, dh tau pun nak tnya lg budak nih. Ok sy sbenarnya ad plan nak buat ff wonwoo pulak. Tp, ianya masih dlm prancangan. Kalau sy publish nnti, rajin2 lah utk bca haha. Ok itu je, sy xkan beritahu detail ttg ff ni.
2. Adkh and brpuas hati dgn ending ff ni??
- ok pd mulanya sy rsa ending ni cliche sbb sy msih x psti adkh ending ni ok ke tidak. Tp, oleh krn korg ckp ending ni ok, sy rsa sy agk brpuas hatilah. Tak sangka sy boleh hsilkan ending yg x cliche sgt. Haha.
3. Tell us the possibility of which member tht will u cast in next ff.
- sy dh beritahu kat ats tu td. Haha.
Ok itu shj soaln yg korg beri dgn jwpn skali. Harap2 jwpn yg sy beri ni memuaskan hati readers yg mmbaca. Ceyyy ...
Ok bye!!!
YOU ARE READING
Stand By You || Seventeen Chan (Completed)
Fanfic"Terima kasih sebab awak selalu ada di sisi saya ... " End : 2/7/17