selam genclerr:)
yazamadim cunku sinav haftasindayiz cok yoruluyorum ama bundan sonraki bolumu bu kadar bekletmicem ve daha heycanli olcak neyse size iyi okumalar :)
okula girdigimizde herkez bize bakiyordu utku'nun bir bakisiyla herkez basini cevirdi cok sasirmistim okula gelmedigim icin ne olup bittigini bilmiyordum.
arkadaslarim beni gorunce yanlarina gittim herseyi anlatmami istiyorlardi ama ben konusmak istemedim boyle yaptikca hic arkadasim kalmiyordu farkindaydim ama yanliz kalmak istiyodum.
arka bahceye gidip cimenlere oturdum buraya pek kimse gelmezdi. bir an aglamaya baslamistim kendimi tutamiyordum deli gibi agliyordum.
omzumda hissettigim elle irkildim utku? birine ihtiyacim oldugunda hep karsima cikiyordu ona alismak istemiyordum cunku kime alissam beni birakip gidiyordu ben de utku'yu kendimden uzak tutmaya karar verdim.
elini itterek konustum:
- git burdan! yanliz kalmak istiyorum.
bir an gozleri doldu ve buyuk bir hayal kirikliyla sesi titreyerek konustu:
-be..en sadece yaninda olmak istemistim.
naptim ben? niye insanlari uzuyorum o haline dayanamadim ve kalkip sarildim cok guzel kokuyordu kendine has bir kokusu vardi. bir an farkettim allahim kalbi deli gibi atiyordu hissedebiliyordum bu cocuk beni cok seviyordu onu kiramazdim konusmaya calisirken bir yandan da agliyordum.
-ozur dilerim ben sadece off bilmiyorum kafam cok karisik.
- sadece yaninda olmama izin ver tamam mi?
-tamam.
bu cocuk gercekten beni onemsiyordu ve bu bana cok iyi geliyordu aglamiyordum artik. beraber cimenlere oturduk.
- derse girmiyecek misin?
- girmek istiyorum biraz daha otursak?
sorum uzerine pis pis siritti ve bacaklarima kafasini koyup uzadi.
-napiyorsun ya kalksanaa!
cok garip hissetmistim cunku daha once hic bir erkekle bu kadar yakin olmamistim.
- sssst sessiz ol uyumaya calisiyorum.
- ukala.
kucuk bir kahkaha atti ve gozlerini kapatti. ben de daha fazla israr etmedim onu izlemeye basladim allahim cok yakisikliydi. o kadar tatli uyuyordu ki yuzunu minciklamamak icin kendimi zor tuttum .
-dayanamayip saclariyla oynamaya basladim.
bunu farketmisti!! kipkirmizi oldum tam gozlerini acacaken:
-off hadi uyan bacagim agridi ya.
icimdeki odun disari cikmisti herzamanki gibi.
utandigimi anlamisti pis pis siritarak cevap verdi.
- tamam ya kalktim iste.
yavasca ayagi kalkati ve elini uzatti elini tuttum ve ayagi kalktim o kadar yumusak eli vardi ki tuttugum anda kalbim deli gibi carpmaya basladi.
noluyo ya ben onadan mi hoslaniyorum yok canim olamaz hemen elimi cektim ve yavasca yurumeye basladik.
yol boyunca sessizdik. ruzgarin tenime degmesini ve yurumeyi seviyordum. kucucuk seyleri sevmeyi bilen sevdikleriyle mutlu olan herseye gulen o kiz BEN nasil bu hale gelmistim? annemler gideli hic gulmemistim hic mutlu olamiyordum uyuyamiyordum bile uykuyu o kadar severken.. hayatin bir oyunumuydu bu bana sinaniyor muydum? daha ne kadar boyle surcekti ne kadar dayanabilcektim ?
ben derin dusuncelere dalmisken evime gelmistik utkuya el salladim sonra da kapiyi acarak eve girdim annenem ortalikta yoktu ben de direk odama gectim ve yataga uzandim.
yine uyuyamadim kalkip camin onune oturdum disariyi izlemeyi seviyordum. utkuyu dusunmeye basladim yine bu kadar cok aklima geliyordu? onu dusununce icim isniyordu saate baktigimda sabahin 5'iydi.
disariyi izlerken gozume biri takildi orada oylece durmus bana bakiyordu daha dikkatli baktigimda farkettim utkuydu.. kalktim cami actim tam bagracakken camdan iceri girdi bir an donakaldim.
-NASIL GIRDIN ORADANN!!
bagirmistim eliyle agzimi kapatti ve:
-ssst annenen uyancak tirmandim sadece.
ben saskin saskin bakarken o da guluyordu sonra bana sarildi ben de ona. kokusunu icime cektim. beni birakarak yataga gitti ve yatti.
- napiyosun ya o benin yatagim kalksaaa.
dudagini buzerek konustu (allahim cok sevimliydii).
-ama uykum vaar.
elimden tuttup cekti beni de yanina yatirdi o kadar gucluydu ki karsilik veremedim belimden sikica sarildi sonra da kulagima fisildadi:
-beraber uyuyalim.
onunla uyumayi cok istiyordum cok tatliydi ve daha once hic bir erkek bana boyle yapmamisti sinirlenmistim ama hosuma da gitmisti bir sorunum vardi ben uyuyamiyodum ona nasil soyliyecektim uyusam bile kabus goruyodum cigliklarla uyuyaniyodum onu korkutmak istemiyordum.
-seyy ben uyuyamiyorum.
- biliyorum kelebegim ben yanindayim merak etme beraber uyuyacagiz.
nerden biliyordu bu kadar seyi ben de daha fazla dayanamayip onun muhtesem kokusuyla uyumaya basladim.
sabah uyandigimda hala yanimda yatitordu nasil inanmiyorum ilk defa kabus gormemistim cok sasirmistim yavasca yuzumu ona donup izlemeye basladim hala bana sariliyordu cok yakisikliydi mukkemel bir yuzu vardi. muhtesem kokusu her yeri sarmisti. o an farkettim ben galiba asik olmustum!! gozlerini yavasca acti ve siritmaya basladi.
- sen beni mi izliyorsun?
kipkirmizi olmustum kafami omzuna gomdum. gulmeye basladi sonra da kulagima fisildadi
-sen benimsin.
dedigine cok sasirmistim ve cok sevinmistim kafami kaldirip ona baktigimda arnima kucuk bir opucuk kondurdu ve ayaga kalkti.
-biraz daha kalirsam yakalanacagiz.
ve camdan geldigi gibi cikti bense arkasindan bakakalmistim. sacimi masa yaptim siyah nirvana tsortumle siyah pantalonumu giyip odamdan ciktim annemle konustuktan sonra cantami da alip disari ciktim.
ordaydi beni bekliyordu. yanina gittim sikica sarildim birakmak istemiyordum onu sanki biraksam o da gidecekmis gibi geliyordu daha da sıktım kollarimi. o an farkettim o arabaydi siyah araba orada durmus bizi izliyordu ben donakalmisken bir anda gitti farkettigimi anlamisti. kimdi bu?
-noldu nereye bakiyorsun?
utkunun sesiyle irkildim.
-hiic yok bisey.
ona soylemedim soylemek istemiyordum bu anlari bozmak istemiyordum. o da ustelemedi sonra yavasca okula dogru yurumeye basladik.
nasil olmus yorumlarinizi ve vote larinizi bekliyorumm :) bide kapak tasarimi istiyorum yapmak isteyen ozelden bana ulassin :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACILAR.
Actionaci cekmeyi seviyodum galiba evet o kadar aci cekmistim ki onunla yasiyodum artik hayatimin bir parcasi olmustu.