Everyday Love

1.5K 92 9
                                    

ဝုန္​း ..........

" ​ေတာက္​စ္​ ဘယ္​လိုမ်ား ကားကို ​ေမာင္​း​ေနတာလဲ 😤 "

ကားထဲက​ေန တဖတ္​ကားကို လွမ္​းၾကည္​့ပီး ထြက္​လာသူက နမည္​ႀကီး​ေနတဲ့ အသက္​ငယ္​ဆံုး သူ​ေဌးမ​ေလးနဲ႔ ကုမဏီ​ေတြရဲ႕ CEO Im yoona ပင္​ .........😎

ကားက လမ္​းမွန္​ အတိုင္​း​ေမာင္​းလာတာကို တဖတ္​ကားက အခ်က္​မျပဘဲ ​ေကြ႔လိုက္​တာ​ေၾကာင္​့ တိုက္​မိသြားျခင္​းပင္​ ........

တဖတ္​ကားမွာ​ေတာ့ .......အထက္​တန္​း​ေက်ာင္​းသူ အရြယ္​​ေလာက္​ပင္​ လက္​ကလဲ ဖုန္​းကိုင္​ပီး တဖတ္​ကလူကို ....

📱 သြားပီ အဲတာ နင္​တို႔ ​ေၾကာင္​့ အခု သြားပီ ျပတနာ​ေတြ တက္​ပီ ဘယ္​လို႐ွင္​းမွာလဲ ? သြားပီ ဆင္​းလာ​ေနပီ ထင္​တယ္​ 😫📱

ကားတိုက္​မိတာ​ေတာင္​ ဖုန္​း​ေျပာတာ မျပတ္​​ေပ ..

yoona ဆင္​းလာပီး သူ႔ကားကို တိုက္​လိုက္​တဲ့ ကားဆီ သြားပီး မွန္​ကို ​ေခါက္​​ေတာ့ ...

yoona - ဒီမွာ မွန္​ခ် ​ေဒါက္​ .....😤

အထဲက မွန္​​ေလးကိုခ်ပီး သူကို ျပံဳးျပ​ေနတဲ့ ​ေကာင္​မ​ေလးကို ၾကည္​့ပီး လက္​ထဲက ကိုင္​ထားတဲ့ ဖုန္​း​ေတြ႔​ေတာ့ ....

yoona - မင္​းတို႔ က​ေလး​ေတြ အဲတိုင္​းဘဲ ဘာလဲ ကား​ေမာင္​းရင္​း ဖုန္​း​ေျပာတာ စတိုင္​လ္​ မိတယ္​​ေပါ့ ဟုတ္​လား ဟမ္​့ 😤 အခုဘယ္​လို လုပ္​မလဲ ငါကား ဟင္​့ .....

ကားထဲက ​ေကာင္​မ​ေလးက သူ​ေျပာသမွ် ​ေခါင္​းငံုက နား​ေထာင္​ပီး သူ႔​ေျပာပိ္​းတာနဲ႔ ​ေခါင္​ျပန္​​ေမာ့လာပီး .....

" tae ​ေတာင္​းပန္​တယ္​ သူတို႔​ေပါ့ ( လက္​ထဲက ဖုန္​းထိုးပီး ​ေျပာပီး ) tae ကို ဒီ​ေနရာမွာ ခ်ိန္​းထားပီး အခု သင္​တန္​းကို လာခဲ့​ေတာ့တဲ့ သူတို႔​ေၾကာင္​့ "

"ဒီမွာ အခု ​ေမာင္​းတာ ဘယ္​သူလဲ ? 😤 "

လူကို လာပီ အ​ေၾကာင္​းစံု​ေျပာ​ေနတဲ့ ​ေကာင္​မ​ေလး​ေၾကာင္​့ yoona စိတ္​တိုပီး ​ေအာ္​လိုက္​​ေတာ့မွာ ထို​ေကာင္​မ​ေလး ရပ္​သြားက သူက္ို ၾကည္​့​ေန​ေတာ့ ...

Everyday Love Where stories live. Discover now