❄1.❄

28 2 0
                                    

Eszméletlen vagy... Hangokat hallasz, ez olyan mint egy lovaskocsi. Dűlöngél mindenfele a havas úton. Mikor kinyitottad a szemed, egy Északi köszöntött:
-Végre felébredtél! Te is a határnál akartál átkelni igaz? Mind a birodalmiak csapdájába léptünk bele!
Egy rongyos rab ült az északi mellett.
-Hé, te! Nekünk nem is kéne itt lennünk! A birodalmiak ezeket az északiakat keresik! Megpillantottál egy nagy szőrmebundás férfit akinek még a száját is bekötötték.
-Miért.... Gondoltad magadban. A rongyos is felé nézett.
-Amúgy ki ez?
-Vigyázz a szádra! A nagy Ulfric Jarlhoz beszélsz!
-Ulfric Jarl? Széltető jarlja??? Válaszkép bólintott Ralof, mert mind kiderült így hívják. Beértetek Helgenbe. A lovaskocsi megállt, majd a rongyos kétségbeesetten kezdte kapkodni a levegőt.
-Most m-mi lesz??
-Ugyan mi? Itt a vég. Válaszol Ralof. Láttad hogy a birodalmiaknál egy lista volt, és sorba mindenki nevét felsorolták.
-Te ki vagy? Kérdezi tőled a birodalmi.
-Én (T/N) vagyok.
- Mit csináljunk? Nincs rajta a listán.
-Felejts el a listát! Ő is a vesztőhelyre megy... Beszél a két birodalmi.
-Hogy hova megyek? Hevesen kezdett verni a szíved. Végig nézted ahogy kivégzik az embereket majd a birodalmi így szólt:
- Következőnek azt a lányt! Oda sétáltam lassan a vérpadhoz.. Már épp le akarták vágni a fejed mikor a föld is megremegett. Egy sárkány jött el a messziségből. Hirtelen azon kapod magad, hogy már minden lángokba áll. Raloffal a torony felé veszitek az irányt.
-Ez tényleg egy sárkány volt?? Ralof alig kapott levegőt.
-Nagyon úgy tűnik... Azt hidtem kihaltak. Válaszoltad.
-Én is... Mennyünk fel a lépcsőn! Mikor felértünk, odafönt már egy lyuk tátongott a tornyon.
-Látod ott azt a fogadót? Ugorj le, és futás! Leugrottál, de a lábaid már nagyon fájtak.

Ez lett volna az első rész!  Komizz ha gondolod💙

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 09, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SKYRYM [Reader]Where stories live. Discover now