Три месеца по-късно:
Карол:
Днес е денят!Денят на сватбата ми.Вече съм готова.Каро ме успокоява,а аз успокоявам Вал.Тези хормони!Но я разбирам.Бременността е много сложна,особено в началото,докато свикнеш.Първо всичките ти дрехи спират да ти стоят по същия начин,после плачеш за най-малкото,абе има много за изброяване,но всичко ти минава щом гушнеш бебето си за първи път.Вал е в третия месец.Но не и личи.За трети път и слагам спирала!Плаче за всичко.Бела и Али ще са шаферки.Каро също,заедно с Мале,Катя,Ана,Киара и детето на Ана и Лио-Джим.
Агуст и Вал ще са кумове.Кръщенето на Алис беше преди около месец.Сега остана само да кажа на Ру една много важна новина.
•••••••••••••••••••
Вече ходех към олтара.Видях Ру,Агуст и Вал.Рудже изглеждаше страхотно!Щом стигнах до нрго той прошепна:
Р:Изглеждаш великолепно!
Аз му се усмихнах и свещеника започна речта си....
Свещеник:Е,госпожице Карол Севиля,взимате ли господин Паскуарели за свой законен съпруг?
Аз:Да!-всички заръкопляскаха-
Свещеник:Господин РуджероПаскуарели,Вие взимате ли госпожица Севиля за своя законна съпруга?
Р:Да!-всички отново ръкопляскаха-
Свещеник:Обявявам ви за съпруг и съпруга!Можете да целунете булката!
Ру ме целуна и след това аз,той,Вален и Агуст се подписахме.
Партито продължи в нашата къща.
На най-малките им свършиха батериите и вече бяха по леглата.Точно когато ди мислех,че няма какво да развали най-прекрасния ден в живота ми,едно момче от кетринг компанията извади пистолет и стреля по Руджеро!
Край на сезон 1!Чакам мненията ви❤️
DU LIEST GERADE
Случайна среща
RomantikДали случайната среща на Карол Севиля и Руджеро Паскуарели ще промени живота им? Един кастинг,една "случайна" среща,един филм и още нещо....