Herkese merhabalar uzun bir süre yazmadım ve açıkçası yazmayıda düşünmüyorum ama şu an 500 okunma beni yazmak için teşvik etti ve Nefess000 baştan sona iki günde okuyup oy ve yorum yapması bende tekrar yazmak için heycan oluşturdu yorumların için teşekkür ederim beni ne kadar mutlu ettiğini bilemezsin o yüzden bu bölümü sana itihaf ediyorum hepinize keyifli okumalar..
3 yıl sonra ..
Gecenin körün' de minik derinimin sesiyle kalktığım artık alıştım ağlamasına ama be kuzum anneye'de hakksızlık ediyorsun kızımın odasına girip onu kucağıma aldım kokumu hemen nasıl da alıp sakinleşiyor yüzüne baktım huzurum benim onunla birlikte koltuğa geçip oturdum kucağımda onu sallayıp uyuttum gözümü bir an bile üzerinde ayırmadan uykuyu dalıp mışıl mışıl kollarımda uyurken nasıl da tatliş anlatamam size kızımı tekrar yatağına yatırıp odadan çıktım saate baktım 5:45'ti uykumu güzel kızım sağolsun kaçırdığı için üstüme spor kıyafetlerimi giyip koşmaya çıktım.Sarıyer sahiline gelip tempolu yürümeye başladım.kulağım da Ariel grande focus çalıyor son ses bu beni motive ediyor ve zihnimi uyandırıyor. Adımları mı müziğe uydurup yürümeye devam ettim bir yandanda bugün yapıcaklarımı beynimde sıralıyordum. Önce eve gidip kızımla vakit geçircektim, oradan kahvaltı edip işe gideceğim oradan yeni bir ev bakmak için bir kaç ev gezmem gerekiyor zira boş boğaz arkadaşım olan elif aileme nerde kaldığımı sölemiş hemen adresimi değiştirmem lazım onlarla konuşcak ne yüzüm nede yüzleşecek cesaretim var. 3 yıldır onlardan kaçarak gizlenerek yaşıyorum tek başıma kızıma bakmak yetmiyormuş gibi birde bu sorunla uğraşıyorum içimde gene öfke ve nefret duygularım gün yüzüne çıkmaya başladı aklımı şarkıya verip koşmaya başladım yoksa bu öfkeyi başka bir şekilde atamazdım.Eve ter için gelip bir duş aldım bu aradada kızımın bakıcısı ve en iyi arkadaşım sırdaşım ablam olan Betül abla kalktı o olmasa bu yükünün altından kalkamazdım. Duştan çıkıp borda kalem etek içine beyaz gömlek ve üstüne borda renkte takımımı giydim altına siyah sivri topuk stilettolarımı geçirdim hafif bir rimel ve bordo ruj sürüp saçlarımı ensede topuz yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kadınım Olur Musun?
Teen FictionDudakları dudaklarımda arzular alev almış hava tutkuyla karışmış nefeslerimiz de inlemeler.Bu kadar zevk alacağımı asla bilemezdim ona sımsıkı sarılıp -Canım acımıyor artık istediğini yapabilirsin. Anlamadan kendimi altında buldum, dudaklarıma tekra...