Benden Esintiler 1

29 1 0
                                    

Sanki dün hiç istememişim gibi yoksun hala....                                                                                                     Sanki  dua etmemişim gibi yalnızım ...

Önemli olan niyet ,                                                                                                                                                         İnsanın arzuları değil midir onu mutlu eden yada doyumsuzlaştıran ..... ?                                                        Arzularım var doğru. Şu an 1 tane sadece  -lar ' ım yok . 1 kere görsem hem mutlu olacağım hemde sana doyacağım . Belki diyorum  belki iki gün olmadı ama bugün olur şöyle bir saniyelikte olsa doya doyaa.... Umutla kalkıyorum yataktan  ; havanın karanlığı  , dışarının soğuğu  , derslerin yoğunluğu ... önemli değil...... değer . Yoğunluk sabahın erken saatlarin de başlıyor. Onu giy olmadı  çıkar bunu giy   'heh' bu iyi gibi ... Saçlar ...(!) Eyvah böyle güzel değil . Aç tara topla sök , bu iyi gibi ..kalsın .Eee güzel kokmalı dimi .. sık sık sık yaada boşalt üstüne parfümü ..Hazır mısın .. son kontroller .. tamamdır . Gel  okula .. hazırlığım başkalarına değil . Ama hazırlandığım kişi ortada değil ..HOPPP !!!!  her şey çöpe ....  He bide çıkışta da göreme .Bingoo ..!.. Sabah umutlu çıktığın evden enkaz gibi geri gelmek .                   Ya be lki konuşmak istemiyorum  , yaklaşmayın , soru sormayın , dokunmayın , merak etmeyinn ..           Sonraki en anlamlı cümle = İYİYİİM BEN .....(?)  Görecesi bile yok nasıl iyi olabilir ki insan ? Biri çıksa kopsa gelse filmlerden '' Nayır nolamaz yalann söylüyorsun yalannn !!! ''' dese..... İçim gam yemeyecek hee. .... Tiyatro kursuna dda yazılabilirim . İyi bir yere gelirsem eğer sahnede seni de unutmam .

'''Bugünlere gelmemde bu kadar iyi olamam da , yükselmem de emeği  büyük kişi ....Her şey için teşekkür ederim .Sayende rol yapmanın en büyük temellleri bende ...''''

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 30, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benden Esintiler 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin