L'inici de la tercera prova

20 1 0
                                    

-És hora de llevar-se senyoreta.-deia una veu que venia des del passadís-Senyoreta?

-mmm... Si, passa Maria.

-Senyoreta, vol que li prepari res en especial per al dia d'avui? Roba, armes...

-Preparem la roba que vaig encarregar per a les meves aventures i portem la meva espassa i el meu arc. També necessitaré la meva cantimplora i la meva capa.

-Ara li porto senyoreta.

-Gracies Maria.

La maria li va portar les coses que havia demanat i la jove Aridrilia es va vestir i preparar les coses per a la ultima part de l'examen.

-Que li vagi bé senyoreta, i, si us plau, torni d'una peça.

-No et preocupis, estaré bé.

Va arribar al costat del bosc on els dos examinadors estaven. També hi havia una altre noia. La noia portava un arc a l'esquena i tenia una motxilla al costat plena fins dalt.

-Molt bé nois i noies.-deia la noia desconeguda- Jo soc la vostra examinadora en aquesta ultima proba. Ara us explicaré els detalls, però primer deixeu-me dir unes coses. Per començar jo em dic Lisil, l'altre cosa que us volia dir abans de començar es que passeu per aquí i agafeu una bengala. una bengala per persona, ni més ni menys.

Tothom va anar a agafar la bengala, i se la van guardar a on van poder.

-Ve, ara que tots teniu les vostres bengales us explicaré com funcionarà la prova. Primer de tot és una prova de supervivència, com bé ja sabeu, però en aquesta proba hi ha un nombre límit de persones que la poden passar. només 10 de les persones presents aquí es podran convertir en aventurers.

Quan va dir aquestes paraules tots es van sorprendre.

-Per a superar la prova heu d'haver passat un mínim de 10 dies dins del bosc, el que surti del bosc abans estarà desqualificat. La bengala és per als que es rendeixin i no sàpiguen com tornar. Si no sabeu com tornar dispareu la bengala i un aventurer anirà a buscar-vos. Us recomano quedar-vos a prop del lloc des  d'on dispareu la bengala. Un cop han passat els 10 dies podreu sortir per a aprovar. tindreu un màxim de 20 dies per a sortir, si no sortiu abans d'aquest temps se us donarà per morts. Ara bé, no tots els que aconseguiu sortir del bosc aprovareu. Hem amagat 10 artefactes màgics per les parts perilloses del bosc, les 10 persones que portin aquests artefactes seran les que aprovaran. Si val atacar als altres aventurers, però no si val matar. Un cop sortiu del bosc se us farà un anàlisis màgic per saber si heu o no matat a algun altre aventurer. També us podeu ajudar entre vosaltres, però tingueu en compte que només els qui portin artefactes aprovaran. Els mags tenen permés fer servir la seva màgia. A partir d'aquí només els que sobrevisquin tindran oportunitat de poder tornar a provar sort l'any que ve, així que us recomano que sobrevisqueu.- va dir intentant fer una broma- Ara inicia la tercera i ultima prova. Espero que us vagi bé i que mori el nombre mínim de persones.

Un cop havia explicat tot el reglament per a aquesta tercera proba la gent va sortir disparada i va entrar al bosc. haurien d'estar un mínim de 10 dies allà a dins i trobar un artefacte màgic.

L'estrella del destíTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang