Okula yeni başladın ve daha ilk günden okulun yakışıklı çocuğu Zach ile çıkışmayı başardın. Ama bu tartışmanın sebebi Bryce Walker yani sizin hiç bir suçunuz yok ama kavga eden sizsiniz. Tartışmanın ardından hızla olay yerinden okul otobüsüne atladın. Sonra baktın ki Zach arkandan geliyor, tabi yanında Justin de var.Birden bu nereden çıktı diye düşürken yanına oturuyorlar. En arkada olduğunuzdan rahatsız olduğunun farkına varan olmuyor. " Bize bulaşmakla iyi etmedin" diye tehdit ediyor seni Justin embesili, Zach ise masumca sana bakıyor. Sen hiç tepki vermiyorsun zaten İnmen gerektiğini farkedip hızlıca otobüsten atlıyorsun. Justi daha ne yaptığı anlamadan Zach de arkandan geliyor. Seninde sabrın taşınca birden arkanı dönüp bağırmaya başlıyorsun. " yeter! Ben sizden eziyet çekicek ne yaptım?!!! NE!" Zach şaşkın gözlerle sana bakıyor ve konuşmanın devamını o getiriyor. " bize bir şey yaptığın yok. Sadece Bryce'ın her gelene yaptığı küçük bir şakaydı, şeyy...ben...özür dilerim" Zach'in özür dilemesi saçmalığı devam ederken yağmur şiddetli bir şekilde bastırıyor, sen anlayamadan Zach belinden tutup en yakın otobüs durağına taşıyor. Bu arada ikinizde sırılsıklam oluyorsunuz. Kendini bir anda itip sinirli bir şekilde devam ediyorsun " Demek Bryce ha?! Benim ilk günümün içine sıçtığınız için teşekkürler Zachary Dempsey"
" özür dilerim Y/N! Lanet olsun onlara söylemiştim..seni asla kırmak istemedim Y/N lütfen beni affet? " dedi soru sorarcasına o kadar pişman ve masum bakıyordu ki kıyamıyordun işte!
" Zach?"
" evet?" İçindeki bitmeyen umut senin cevabını bekliyordu sadece ve birden yumuşadın. " beni eve bırakır mısın?" Bunu söylemene bir anlam veremedi o an, gerçi sende be yaptığını bilmiyordun. Sadece onun gözlerine bakınca dünya daha sakindi. Seni nazikce sırtına aldı sende onun yanağından öpüp kocaman sarıldın. Ve öylece uçtun dünyanın en rahat uçağında....❤️