2

74 11 3
                                    


    Jessica yine bir parti veriyor, her zaman olduğu gibi uzun zamandır dikkatini çeken ve sadece adını öğnebildiğin çocuk sana yaklaşıyor. Zach Dempsey. Heyecandan ölücek gibi hissediyorsun ve o an dibinde bitiyor. " nasılsın? Bu gece harika görünüyorsun!" Neredeyse 2 aydır dikkatini çekemediğin çocuğun sana bunları söylemesi garip geliyor. " iyiyim. Zach? Zach'di değil mi?" Sanki bilmiyormuş gibi yapman hoşuna gitmiyor.

" evet Zach. Ama bende en az Ryan kadar popülerim hatta ondan daha çok, ismimi nasıl bilmessin?" Birden çıkışıyorsun " bende 2 aydır bu okuldayım sen benim adımı hiç bilmiyorsun. Herkesin adını ezberlemek zorunda değilim sanırım?!"  arkanı dönüp gidecekken seni tutup sakin bir koridara çekiyor. Ve iki kolunun arasına alıyor, utancından yerin dibine giriyorsun.

" herkesin adını ezberlemek zorunda değilsin tabiki ben sadece şaşırmıştım pardon" o kendine güvenen, kibirli Zach bir anda gidiyor. Kollarını yavaşça çekip karşı duvara yaslanıyor. Saçını kaşıyıp tekrar konuşmaya başlıyor. " ikimizin arasında be var biliyor musun?"
Anlamaz bir tavırla cevap veriyorsun soru sorarcasına " hava?" Zach sanki istediği cevabı almış gibi gülümsüyor ve " bencede ve bu yüzden seni öpmemi engelliyecek hiçbir şey yok?!" Bu laflar seni bir hayli şaşırtırlen Zach daha konuşmana bile izin vermeden seni kendine çekip öpüyor...bir daha öpüyor ve bir daha öpüyor

Zach Dempsey/D R E A MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin