Pov. Niall ( Die leeft ook nog 😂😂 )We komen weer thuis van de film. De film was best wel grappig, en vooral ook om de reacties van Louis.
We komen weer thuis aan, en het eerste wat we zien is 'rust'. Niemand is beneden. Wat hebben die twee gedaan? Ik wordt nu nerveus. Want Harry had toch wat met Juul? Ik besluit naar boven te lopen, en ik loop meteen door naar de kamer van Harry. Wanneer ik binnen kom, had ik dat liever niet gedaan. Harry en Katie liggen zonder deken naakt naast elkaar. Overal liggen kleren enz. Ik neem een sprintje naar beneden en kom hijgend aan beneden. Lotty kijkt me lachend aan, en ik geef haar een dode blik. Gelukkig kunnen blikken niet doden😂Iedereen ligt in zijn of haar bed, want het is laat. Morgen ga ik vragen of Lotty mee wilt naar Parijs. Ik wil haar daar gaan vragen, nu maar hopen dat ze ja zegt. Ik sluit mijn oogleden en beland net als elke nacht in een diepe coma.
~ochtend~
Ik wordt op de prettigste manier ever wakker. Lotty in mijn armen, met haar hoofd op mijn borst. Een regelmatige ademhaling hoor je zachtjes bij dr.
Ik maak haar wakker, door haar in haar buik te kietelen. Wat ze niet heel leuk vind.😂 Ze wordt gillend wakker, en vraagt lachend of ik wil stoppen. Ik stop, en krijg een bedankelijke blik, maar daarna begin ik weer met kietelen. Ik stop maar, omdat ik het bed niet wil nat maken. Want ja, anders gaan er 'gewonden' vallen.'En nu er uit! Ik moet je zo wat vertellen' zeg ik tegen Lotty. Ze sprint uit bed, en wilt kleren pakken en naar de douche sprinten, maar dat laat ik niet zo. Die doucht t liefste de hele dag door😂😂 'Douche lateraar, ik wil nu geen uren wachten op je. Ik moet dit echt zeggen zo, want ik trek t niet meer' zeg ik tegen dr. 'Thefuck, wat is er?!' zegt ze dringend. 'Weet je zo' zeg ik met een big smile. 'Kee, t zal wel' krijg ik terug, en daarna zucht ze diep. Ik loop naar beneden toe, en maak daar een luxe ontbijt voor Lotty. IK moet moeite doen om het niet op te eten. Maar het most me echt de moeite om het niet op te eten.
Wanneer het ontbijt gemaakt is, komt Lotty naar beneden. ¨Heey sunshine¨ zeg ik tegen haar. ¨Hi Nialler¨ krijg ik terug. ¨Kom je eten?¨ vraag ik. ¨Ja, is goed. Maar alleen als je me ondertussen vertelt wat je moet zeggen!¨ zegt ze serieus terug. ¨Was ik ook van plan, schat¨ geef ik toe. ¨Oké, dan is het goed!¨ zegt ze.
We zitten beide aan tafel te eten, en dan begin ik met mijn verhaal. ¨Lot? Wat zou je er van vinden als wij twee samen naar Parijs toe gaan?¨ vraag ik voorzichtig. ¨OMG, DAT LIJKT ME AMAZING!!¨ roept ze. ¨Sssttt, iedereen slaapt nog¨ zeg ik lachend. ¨Moet jij zeggen¨ krijg ik lachend toe gekaasd. ¨Bitch¨ zeg ik lachend naar haar. ¨Maar goed, zou je dat willen? Alleen wij twee, niemand die er tussen komt¨ vraag ik weer. ¨Ja, héél graag! Met jou wil ik alles!¨ zegt ze happy. ¨Dit heb ik dus al weken, alleen het nadeel is, we vertrekken morgen. De andere boys weten het ook al. Misschien moet je van iemand afscheid nemen. Want, het wordt een korte nacht. Je spullen heb ik stiekem al ingepakt. Ook zijn die koffers al in de auto. Dus hopelijk vind je het niet erg¨ geef ik lachend toe. Ik krijg een dode, maar even later een lachende blik toe gekaasd. ¨Heb je nog honger?¨ vraag ik. ¨Eigenlijk niet, maar de grote vraag is, heb jij geen honger meer?¨ zegt ze lachend. ¨Fuck you¨ zeg ik quasi boos. ¨Love ya¨ zegt ze. Ik kan het niet onderdrukken, en krijg een big smile op mijn mond.
A/N
Hello peepz
Chap van vandaag, straks nog eentje!
-x
JE LEEST
He is my brother?! Niall Horan
Fiksi PenggemarHallo, ik ben Kyara. Ik ben 18 jaar oud, en mijn vrienden vinden me op DÉ Niall Horan lijken. Nou ik echt niet. Ik zeg niet dat ik wel of geen fan ben, want k weet t zelf niet eens. Ik zou graag later wat met muziek willen doen, maar k begin de hoo...