După ce mă schimb merg înapoi în clasa,unde o văd pe diriga stand în fata clasei,cu mâinile încrucișate la piept și cu o privire ucigătoare.
Diriga - Domnișoară Fox,unde ați fost pana acum?,mă întreaba diriga.
Eu- Pai am fost la baie deoarece mi-i s-a făcut rău,va rog sa mă scuzați ca am întârziat. Meg și băiatul acela se uitau uimiți la mine.
Diriga - Tu trebuie sa fii Meg Carson,așa e?O întreabă diriga pe Meg zâmbind.
Meg- Dap,eu sunt,zâmbind.
Diriga- Bun,du-te la loc lângă Josephine,și sa începem lecția.
După o lecție plictisitoare în care am fost nevoită sa aud toate comentariile bunei mele prietene,despre cele întâmplate cu apa,am auzit clopoțelul care m-a salvat.Jur ca iubesc când se suna de iesire. Ne ducem la dulapuri,care se pare ca era lângă al meu. Mergem,pentru ai arata școala lui Meg,pentru a se acomoda.
Eu- Și aici e laboratorul de chimie.
Meg- De ce nu i-ai zis dirigăi despre băiatul acela?,uitandu-se serios la mine.
Eu- Nu sunt așa de nesimțită,precum el,spun uitandu-ma în alta parte.
Meg- Dar..
Eu- Am încheiat discuția aceasta aici,punct.
Meg- Ok,după școală mergem la mall,mă întreaba cu o voce de copil mic.
Eu- Mergem,dar acum avem mate,și am auzit ca proful de mate e cam...nervos dacă întârziem la ora dânsului.
Meg- Atunci ce mai stăm aici? Hai,andale,andale!
Fugim printre ceilalți adolescenți,care se uitau speriați la noi...cred și eu...Dacă ar fugii doua nebune țipând pe lângă mine,as pleca de acolo:)).
Văd ca ușă e deschisa,înseamnă ca profu nu a intrat. Mă duc la banca mea,cu Meg în spatele meu,dar cineva mă prinde de încheietură.Era băiatul acela.
Băiatul- Bună...
Eu- Ai nevoie de ceva?
Băiatul- Nu,eu...vroiam sa îmi cer scuze..
Eu- Uite...Te iert dacă te duci în pauza următoare și îmi iei o cioco,Îți dau eu banii,spun zâmbind.
Băiatul- Eu sunt Jeff,în caz ca nu îmi știai numele.
Eu- Numele meu îl știi deja,spun zâmbind.
Se suna de intrare,ma așez în bancă,și mă gândeam Cum o sa mănânc ciocolata aia,fără sa vadă Meg.
Îl văd pe profu' intrând în clasa. Era un barbat de vârstă mijlocie,cu barba și mustață,înalt și cu un sacou pe el.
Profu'- Bun copii,stiu ca nu va înțelegeți cu matematica,dar anul acesta trebuie sa trageți mult,pentru ca,aveți simulările,apoi examenul de bacalaureat. Deci sa începem.
Vorbea el acolo,eu îmi notam tot,pana când,îl văd pe profu trecând pe lângă noi și mergând în spatele clasei.
Profu'- Domnule Tomson,ne punem și noi pe învățat anul acesta?,îl întreabă pe Jeff.
Jeff- Da domn profesor,și se uita la mine..
Se suna de ieșire dar....Pam,pam,pam,oare ce se va întâmpla mai departe,de ce e asa de drăguț Jeff cu Jo?
Lăsați o părere în comm și votați dacă mai vreți capitole.
Mulțam ca citești.:))
Eo m-am dus.
Phaa💛
CITEȘTI
JOSEPHINE
RomanceEa- O fată cuminte,ascultătoare,învăta mereu și are note foarte bune El- Bad Boy-ul școlii, fumează, bea,chiulește Dar,când se intalnesc,se schimbă. Ea nu mai asculta de nimeni, nu mai e cuminte,nu mai invata mereu cum o facea inainte. El se lupta...