- D2 | EIGHT

2.4K 115 11
                                    

"Jer! De baby's gaan komen!"

p.o.v. Yara

Ik ben met Jer in het ziekenhuis. Ze hebben ons al naar een bevallingskamer gebracht. "Waar is Starlett!" gil ik. "Ze komt eraan. Ze was met Jaden op zijn kamer toen ze het nieuws kreeg." Ik weet wel wat ze daar deden. Ik lach even om mezelf, maar gil weer als ik een kramp voel. Ineens valt Jeremy neer. "Meen je dat Jer! De bevalling is nog niet eens echt begonnen. Dear god! Hoe ga ik dit overleven?" 

p.o.v. Starlett

Ik druk mijn lippen op die van Jaden. "Spring." zegt hij buiten adem. Ik doe wat hij zegt en spring. Mijn telefoon gaat af. We negeren het maar twee minuten later gaat hij weer af. Ik zucht en neem mijn telefoon. 

"Star, kom naar beneden. We moeten naar het ziekenhuis. Yara gaat bevallen." zegt Link. 

Ik loop meteen de kamer uit. "Star naar waar ga je?" hoor ik Jaden me na roepen. "Kom! Yara is aan het bevallen." Ik kijk weer achter me en zie dat Jaden achter me aan rent. 

Ik stap samen met Mirthe, Haley, Scott en Jaden in mijn auto. Ze zeiden dat Jer en Yara samen met Aaron in zijn auto zijn vertrokken. 

Ik rijd niet rechtstreeks naar het ziekenhuis. "Starlett wat ga je doen." "Ik moet even iets gaan kopen. Ik had gedacht dat ik nog twee weken had." leg ik uit. Ik stap uit mijn auto en loop naar de kostuumwinkel. Ik loop naar de kassa. Ik heb geen tijd om zelf te zoeken. "Hebben jullie een cape? Zo eentje van een superheldenkostuum." vraag ik aan de oude vrouw achter de kassa. "Natuurlijk meisje." Ik heb geluk dat deze winkel nog zo laat open is, want het is al tien uur 's avonds. Ik krijg de cape en betaal snel. 

Ik ren weer naar mijn auto en rij deze keer wel naar het ziekenhuis. "Willen jullie zo meteen parkeren?" vraag ik. "Tuurlijk. Loop jij maar naar binnen." zegt Scott. Ik stop voor de ingang van het ziekenhuis en ren zo snel mogelijk naar binnen. 

Ik ga naar de balie. "Waar ligt Yara Stinson." vraag ik buiten adem aan de jongen. "Kamer 154" vertelt hij me. Ik knik en loop even snel weg als ik naar hem ben gelopen. Ik doe snel de cape om en treedt de kamer binnen. "Eindelijk." roept Yara vermoeid als ze ziet dat ik er ben. 

"Kunnen jullie hem in een andere kamer leggen?" vraag ik aan een verpleegster wijzend op Jer. "Zo meteen komen er nog een paar mensen. Zeg maar dat ze naar hem moeten gaan en hem rustig moeten houden." zeg ik zonder de verpleegster een blik te gunnen. Twee mannelijke verplegers nemen Jer mee naar een andere kamer zoals ik hun gevraagd heb. 

Ik ga naast Yara zitten. "Wat heb je aan?" vraagt ze grinnikend. "Ik dacht als ik een redder in nood ben, kan ik er ook zo uit zien." "Dus je wist dat Jer ging flauwvallen." "Ik had zoiets al verwacht." vertel ik haar. Ongelovig schudt ze haar hoofd. 

Ze gilt weer, waarschijnlijk een wee of zo. "Je mag beginnen." zegt de dokter. 

Na een half uur snapt ze Yara het nog steeds niet echt. "Doe gewoon alsof je op het toilet zit." zeg ik. "En hoe weet jij dat. Het is niet alsof jij ooit al een kind gebaard hebt." sist ze boos. "Nee, maar mijn moeder had het me deze zomer verteld om dat tegen jou te zeggen wanneer je moest bevallen." zeg ik rustig. Mijn moeder had ook verteld dat ik niet tegen haar mocht schreeuwen. 

Na vijf uur zijn er twee mooie jongetjes bij op deze wereld gezet. "Welke namen hebben Link en jij verzonnen?" vraagt Yara. "Ik ga eerst Link en Jer halen, dan vertellen we de namen." 

Ik ga de kamer uit en een andere kamer weer in. "Link, Jer, het is tijd om de namen te vertellen." Ik grijns even naar Link. 

"Jer, gefeliciteerd op twee prachtige zonen." zeg ik voor de kamer van Yara. 

"Nu de namen?" vraagt Yara nieuwsgierig. "Ik doe de naam die ik verzonnen heb, jij die van jou." stel ik voor aan Link. Hij knikt instemmend. 

Ik ga naast Yara staan. Ze heeft een van haar kindjes vast. "Dit is Jeremy Junior Frieser." zeg ik een beetje lachend. "En dit is Link De Tweede Frieser." zegt Link die naast Jer staat. 

"Menen jullie dat?" vraagt Jer . "Dat menen we zeker." zeg ik grinnikend. 

JongensinternaatWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu