•51- 15+

7.7K 323 37
                                    

,,...Já už doma jedno štěstí mám. Nikam nepotřebuju" políbil mě a já se mu usmála na rtech.

,,To jsem ráda" natiskla jsem se na něho. Sjel rukou na můj bok a já si omotala ruce okolo jeho krku. Usmál se na mě a přiblížil se k mým rtům. Čekal, jestli se necuknu a nezdrhnu na Mars, ale já nic nedělala, a tak se na mě přilepil celým tělem.

 Čekal, jestli se necuknu a nezdrhnu na Mars, ale já nic nedělala, a tak se na mě přilepil celým tělem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Hýbal rty a já kopírovala jeho pohyby. Přejel mi jazykem po spodním rtu, žádal si vstup, jenže já si chtěla hrát. Ústa jsem neotevřela a našemu mafiánkovi se to nějak nelíbilo. Přece si něco umanul, tak se to musí stát, že? Správně, ne. Nemusí.

Nespokojeně zavrčel a tvářil se, že se spokojí s tím, co má. Jenže po chvíli mě nečekaně přitiskl na stěnu a já se lekla. Tím jsem otevřela pusu a on jazykem vklouznul dovnitř. Je mazanej. Nakonec jsem ho nechala a užívala si jeho jazyk a všechny ty dokonalé polibky.

Oh panebože, Bello, víš kam nás jednou jeho jazyk dovede? Za hranice toho nejlepšího orgazmu! Víš, co všechno dovede? Zamumlalo nadrženě moje podvědomí a mně začal pulzovat podbřišek. Vím to. Nebo si to aspoň dokážu představit. Nad tím pomyšlením jsem vzdychla a zatahala Justina za vlasy.

,,Oh, Justine" představovala jsem si jeho nahé tělo, jak se tyčí přímo nade mnou. A já jsem oddaná jenom mu. Jeho ruce bloudily po mém těle a kůže, které se dotkl, pálila.

,,Chci tě" zvedl mě za stehna a já si omotala nohy kolem jeho pasu. Došel se mnou k posteli, na kterou mě položil. Těžce jsem dýchala a pozorovala ho. Svlékl si tričko a prohrábl si vlasy, aby mu nepadaly do obličeje. Bylo to tak sexy a já začala být ještě víc vzrušená. Panebože, jeho tělo. Teď je konečně moje. Přišel blíž k posteli a lehl si nade mě. Znovu se mi přilepil na rty a a začal mi sundávat tepláky. Byla jsem úplně mimo. Celé mé tělo se třáslo a bylo mi jedno, co se mnou Justin dělá. Ať si se mnou vlastně dělá co chce, pokud se budu cítit takhle úžasně.

Kalhoty úspěšně stáhl a odhodil někam na zem. Rukama zajel pod triko a má kůže začala pálit ještě víc. Sjela jsem na lem jeho tepláků a rozvázala šnůrku. Stáhla jsem mu je ke kolenům a on je taky nějak zkopnul na zem. Z mých úst se vydral další sten a Justin se mi usmál na rtech. Dotkl se mé podprsenky a zmáčkl mi prso. Spokojeně zabručel a nalepil své tělo víc na mě. Já už cítila na stehně jeho chloubu. Bouli v boxerkách už měl slušnou. Začal mi vyhrnoval tílko a nakonec ho nějak sundal. Leželi jsme v peřinách jen ve spodním prádle. Najednou Justinův návykový jazyk opustil má ústa a přemístil se na krk. Zlíbal každou část a pak jel níž. Dělal si mokrou cestičku přes dekolt až k mému podbříšku. Zpozorněla jsem, když vzal mezi zuby lem mých kalhotek.

,,Počkej, Justine, zastav" zakoktala jsem se a odtrhla ho od sebe.

,,Já... já ještě nejsem připravená" zesmutněla jsem. Nemůžu mu dát, co chce. Asi ho tím mučím, ale prostě nemůžu. Ještě ne.

,,Neboj. Jen mi věř. Nevyspím se s tebou" vrátil se k mé hlavě.

,,Jen se uvolni" zašeptal u mého ucha. Projela mnou husí kůže a já si znovu lehla do peřin. Justinovy vlhké rty byly na malou chvíli znovu na těch mých, ale pak sjel na krk. Jezdil jazykem na pravidelných místech a když jsem se už neudržela a vzdychla, vítězně se uškrnul a lehce mě kousl. Políbil mě mezi má prsa a slastně vzdychl. Jel přes hruď až na podbřišek a znovu přejel přes mé kalhotky. Rukou mi zvedl stehno a políbil mě na jeho vnitřní stranu. Začalo se mi to líbit. Nebránila jsem se vzdychům a v rukou tiskla prostěradlo. Justin chytl mé kalhotky a pomalu mi je stáhl. Zastyděla jsem se a dala nohy k sobě. Justin se potichu zasmál a vrátil se k mým rtům.

,,Jsi nádherná" zašeptal a políbil mě. Sjel rukou na můj bok, a pak mi zmáčkl stehno. Zaklonila jsem hlavu a vzdychla. Tím jsem mu uvolnila cestu a on začal líbat můj krk. Rukou přejel k mému citlivému místu a já musela znovu vzdychnout. Přes přivřené oči od slasti jsem viděla, jak se na mě krátce podíval. Jeho oči byly černé. Ale tentokrát to nebylo ze zlosti. Byl jen nadržený. Ale viděla jsem, jak se musí krotit. Prostě na takovéhle zacházení není zvyklý. Přejel prsty přes můj vchod.

,,Oh, Justine"

,,Zopakuj to" slastně zašeptal a strčil do mě jeden prst.

,,Justine" vzdychla jsem jeho jméno přes celý pokoj. Cítila jsem, jak mu po celé hrudi naskočila husí kůže. Strčil do mě i druhý prst a začal jimi pohybovat. Začal mě líbat a probojoval se jazykem do mých úst. Může to být ještě lepší? Ano, až se mu oddáš celý a né jen jeho prstům, řeklo podrážděně moje podvědomí.

,,Justine" znovu jsem vzdychla, když se odpojil od mých rtů a jeho jazyk se dotkl mého klitorisu. Můj konec se blížil. Blížil se každou chvílí. Už jsem se chtěla udělat, ale Justin to poznal a prsty ze mě vytáhl. Neudělal mě! Nevěřícně jsem se na něj podívala a když se vrátil ke mě a chtěl mě políbit, uhnula jsem a on mě políbil jen na tvář.

,,Chutnáš výborně" olízl si prsty a já se snažila dělat uraženou.

,,Co to jako mělo bejt? Proč si přestal?" trochu jsem vyjekla.

,,Abys věděla, na co se máš těšit. Přece by ses neudělala beze mě, hm?" zasmál se.

,,Jseš idiot" odstrčila jsem ho ze sebe a on se převalil na druhou půlku postele. Zvedla jsem ze země své kalhotky, kalhoty a tílko. Tílko a kalhotky jsem si oblékla. Kalhoty jsem šla uklidit do tašky. Sundala jsem si ještě podprsenku. Lehla jsem si do postele a přikryla se peřinou.

,,Přece nebudeš uražená" zamumlal se smíchem Justin a omotal paži kolem mého pasu. Naštvaně jsem ji dala pryč. Samozřejmě, že nejsem doopravdy naštvaná. Jen na oko.

,,Jo, budu. Spi si na svojí půlce a víš co?" otočila jsem se na něj a byla tak dva centimetry od jeho rtů.

,,Co?" podíval se na mé rty a chtěl je políbit.

,,Ani pusu na dobrou noc nedostaneš" zasmála jsem se a odstrčila ho od sebe.

Nějaké pěkné komentáře prosím <3

Don't Get Close To Missing Killer(cz)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat