Część IV

332 6 23
                                    

========pov. Sandra===========

Szłam po ciemnej ulicy trzymając w kieszeni ten sztylet. Doszłam do szarego bloku pod którym czekałam za nim.

ELO SIS!!! - usłyszałam jego  wesoły głos

Hej- powiedziałam cicho.

Choć muszę ci coś pokazać - Filip pociągnął mnie za rękę do budynku. Szliśmy po schodach na dach. Na którym było pięknie. Podeszłam do krawędzi i spojrzałam w duł.

Niebo było piękne w nocy.

Niebo było piękne w nocy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Więc... - zawahał się- to wszystko przez CIEBIE!!- wydusił.

Co "niby" zrobiłam?- zdziwiłam się.

Zmieniłaś... Mnie, Roxy ,mojego brata i Przemka. Jakbyś w tedy do mnie nie podeszła to bym był inny. Naprawdę ty też jesteś inna niż tedy. Z nieśmiałej i skromnej dziewczynki zmieniłaś się na pewną siebie i arogancką dziewczynę, nie poznaje cie.- Stałam w szoku.

Ale dzięki mnie KAŻDA DZIEWCZYNA ZA TOBĄ ŁAZI a ja mam najlepszą reputacje w szkole.  Jesteście gwiazdami szkoły a ja waszym liderem i tak ma pozostać. Zawsze to ja jestem odrzucana dlatego ja żądze rozumiesz?- skończyłam. Zaczałam do niego podchodzić powolnym krokiem. 

Ikkituesen, Echo, Wave, Drop Pop Candy , Scream, Little Apple, Kimagure Mercy, Gentelman, Toxic, Kill Bill, Burn Race, Timber, Papaoutai,  Daddy, Follow the Leader,  Mr. Sexobeat, Bad Apple, Unravel, Lips are Movie, Sexy Love, Oh no,  Live for the night, Shiver, Rather Be, Talk Dirty, Partners is Cry, Cantarella, Tik Tok, Lean on, Sweater Weather, Cafferia Song , ton ton mea, Mad Head Love, Sexy Bit**,  Lucky, Monster, Levan Polka, One Two Three, Drop It, Thriller, zawsze miałaś pierwsze miejsce. Siędziałaś, ogłąndałaś, tańczyłaś, uczyłaś się  wszystkiego na pamięć, żeby być kimś. Miałaś talent o którym zapomniałaś.- spojrzał mi w oczy.

Nigdy- zaczęłam- mnie nie lekceważ jasne?-  wyjełam sztylet i wbiłam mu go w brzuch. -  Zawsze będzę, jest i był naszym życiem .MOIM życiem.  A ty moim jedynym przyjacielem. Dlatego cię nie zabije.- Wysyczałam ostatnie słowa przez zęby i wyjełam sztylet. Krew se prysneła.

Ty..- nie dokanczył.

Ne Ne Ne wiem ale robie to co obiecałam zabije i zranie wszystkich za zranienie mnie lub moich przyjaciół.- powiedziałam i oblizałam sztylet.

A co ja  zrobiłem?- zapytał ledwo trzymając się na nogach.

To ty powineś wiedzieć- zaczełam odchodzić.

Czekaj- poczułam jak ciągne mnie za rękę.- Od dzisiaj jesteś moim koszmarem panno Sis Pie. Poczułam caś zimnego na ustach. Pocałował mnie i przytulił. Zaskoczona odwzajemniłam pocałunek.- Do zabaczenia Sis. Moja królowo.- Puścił mnie. Nic nie powiedziałam tylko się obróciłam i odeszłam. *tylko ja nie wiem co do ciebie czuje* Pomyślałam.

|Opowiedz mi wszystko od początku proszę|Kagekao|[1 i 2 Część]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz