In het huis van Joanna en Ruana klinkt er een luid alarm om 6 uur 's ochtends. "Ruana verdomme wakker worden kutkind!", gilt Joanna als ze ziet dat het RuRuRu alarm vanaf Nigel en Jorgos' huis is aangezet. "Ja doe fucking rustig wah is er?", antwoord Ruana slaperig. "Het RuRuRu alarm gaat af", zegt Joanna. Snel kleden Joanna en Ruana zich aan, natuurlijk matchen ze met hun blauwe hemdje. Ze rijden met de motor naar Jorgos en Nigel. Nigel staat al voor de deur te wachten. "Is Visnet er al", vraagt Ruana als ze van de motor afstappen. "Wat denk je zelf? Die mag het huis natuurlijk weer niet uit", antwoordt Nigel. Met zijn drieën lopen ze naar binnen, waar Jorgos zwaar snikkend op de bank zit. "Wat de fuck sinds wanneer huilt Jorgos", zegt Ruana dan. Joanna moet lachen, niet wetende wat er aan de hand is. "Mijn moeder is vermoord", zegt Jorgos jankend. Ruana en Joanna schrikken ongelofelijk en gaan bij Jorgos op de bank zitten. Dan gaat opeens de bel. "Ik ga wel", zegt Joanna. "Blijf jullie maar bij hun". Joanna loopt geïrriteerd naar de deur toe en doet open. "Hai, ik kon geen touw vinden om het huis mee uit te komen dus ik ben maar van het balkon afgesprongen. Ik heb McDonald's meegenomen!", zegt Visnet. Joanna zucht en leidt Visnet naar binnen. "McDonald's! Lekker, geef maar allemaal aan mij", zegt Ruana wanneer ze Visnet ziet. "Godverdomme waar was jij Visnet, het alarm ging al een halfuur geleden af?!", roept Nigel, natuurlijk weer boos op Visnet zoals altijd. Visnet zucht en ziet dan Jorgos zitten. "Waarom huil je?", vraagt Visnet. "Zijn moeder is... Nou ja... poof dood", zegt Nigel. Visnet kan het niet helpen en moet lachen om Nigel. Dan beseft ze dat dit serieuze business is. "Oh", zegt ze dan. "Weet de politie door wie ze is vermoord?", vraagt Joanna. Jorgos schud nee. "We moeten een plan bedenken om te moordenaar te pakken". Iedereen begint opeens door elkaar te praten. Jorgos krijgt een mentale breakdown. "KUNNEN JULLIE ALLEMAAL EVEN STIL ZIJN?!", gilt hij vervolgens. Iedereen kijkt naar Jorgos alsof hij gek is geworden. "Wacht eens even...", zegt Visnet dan. "Waar is Tom?!", roept de rest. Dan klinkt er een luide bonk op de voordeur. Tom komt met zijn dikke hacker pak de kamer ingestormd. "Ik was jullie aan het afluisteren vanaf buiten om te kijken of mijn nieuwe apparaat werkt, en hij doet het prima!", roept Tom dan blij. Vervolgens kijkt hij naar de voordeur. "Ik heb alleen wel jullie deur gesloopt met mijn nieuwe buik-vuist". Ruana kijkt naar de deur en ziet een mega gat erin zitten. "Wat is een buik-vuist?", vraagt Nigel verward. "Dat is een vuist die in dit pak uit mijn buik komt, zo kan ik mensen stompen zonder moeilijk te doen", zegt Tom trots. "Ja want als je ze echt zou stompen zou het geen pijn doen hé, watje", zegt Joanna vervolgens. Tom doet zijn nep huil face. "Maar even genoeg gein nu, we moeten de dader pakken", zegt Jorgos.
JE LEEST
De RuRuRu Squad #1 - De Moord Op Jorgos' Moeder
Historia CortaDe Rururu squad staat voor een grote uitdaging wanneer de moeder van Jorgos wordt vermoord. Zullen ze erachter komen wie Jorgos' moeder heeft vermoord voordat er meer slachtoffers vallen? Hoogste rank: #60 in Kort Verhaal ❣