23.

64 4 13
                                    

Pov. Juul

Ik wordt wakker, en zie niemand naast me liggen. Ik stap uit het bed, en loop naar beneden toe. Wanneer ik onderweg naar beneden toe loop, zie ik de kleding van Harry en die skeere Katie op de grond liggen. Ik voel me zelf boos worden, maar loop door naar beneden.

Ik besluit een ontbijtje voor mezelf te maken. Daarna ga ik mijn spullen pakken, en zoek ik mijn eigen appartementje weer. Want ik ben niet echt blij met Harry. Ik dacht dat het weer net zoals vroeger kon. Maar blijkbaar dus niet... Elke dag dat ik op school zat, dacht ik aan hem. Ik wil nog verder gaan studeren. Maar ja, ik weet niet of het kan. Ik weet ook niet wat ik later wil worden. 

Ik eet mijn gebakken ei op, en drink mijn glas chocolade melk leeg. Net wanneer ik naar boven wil gaan, hoor ik dat Kyara en Katie tegen elkaar schreeuwen. Thefuck, wat is er aan de hand?! Ik loop de kamer in waar ik het geluid van uit hoor. ¨Donder op bitch¨ roept Katie tegen Kyara. ¨Donder zelf op, jij pakt MIJN vriendje af! Jullie stomme kut stille relatie. Iedereen weet het al kut¨ roept Kyara naar Katie. ¨Ik heb toch met Harry! Ik heb niks met Louis. We zijn alleen beste vrienden!¨ roept Katie weer. ¨En nu is het genoeg¨ roep ik naar Kyara en Katie. Ik voel een hand tegen mijn slaap aan komen, en even later wordt het zwart voor mijn ogen. 

Pov. Katie

Juul zegt dat we moeten stoppen, maar ik stop niet voor dat die trut toe geeft dat IK niks met Louis heb. Ik ben echt pissed. Voordat ik het zelf door heb, geef ik Juul een klap tegen haar slaap aan. Even later, -wat nog geen 5 seconden is- valt ze op de grond. Haar ogen gesloten... Ik begin in paniek te raken. Ik zie dat Kyara ook paniekerig begint te kijken. De hele tijd een blik naar mij toe, en dan weer naar Juul. En dat de hele tijd door. 

We rennen naar de kamer van Niall toe, maar zien dat de kamer verlaten is. ¨FUCK¨ scheld ik. Ik sprint naar de kamer van Liam, en tref daar Liam aan. Maar wel slapend. Ik probeer hem wakker te maken, maar het lukt niet. Net wanneer ik de kamer uit wil lopen, hoor ik gemompel van Liam. ¨Liam, mee komen, NU!¨ roep ik naar Liam. Hij stapt uit bed, en heeft alleen een boxer aan... Hij rent achter me aan. Wanneer we weer in de kamer zijn, waar alles net gebeurd is, zien we dat alles nog het zelfde is. Juul ligt op de grond, niks bewogen, en Kyara huilt bij Juul. 

Liam sprint weer terug naar zijn kamer, en komt nog geen 2 minuten later aangekleed en wel weer terug. ¨We moeten naar het ziekenhuis toe, en wel nu, meteen!¨ zegt Liam. We rennen naar beneden, terwijl Liam Juul in zijn armen neemt, en zo rennen we naar de auto. Ik stuur snel een app naar Harry dat we weg zijn. 

Pov. Liam (ook voor het eerst)

We stappen de auto in, en ik begin in paniek te raken. Julia had toch allang wakker moeten zijn?! Thefuck. Het moet goed komen, vooral nu Harry mij een week geleden heeft vertelt dat ie Juul leuk vind. 

We komen aan bij het ziekenhuis, en worden met spoed door gestuurd naar een zuster. Julia begint steeds witter te trekken, maar ik blijf denken dat alles goed komt. 

Juul wordt naar een kamer toe gestuurd, en de dokter vermeld ons, dat we in de wacht ruimte moeten blijven. Harry is ondertussen ook aangekomen, en heeft rode ogen. Heeft ie nu gehuild? Ik hoop van niet, maar waarschijnlijk wel. Ondertussen zegt Katie dat ze vergaat van de buikpijn. We blijven allemaal ongeduldig in de wachtruimte zitten, en als we 2 uur verder zijn, raken we in paniek. 

Net wanneer ik weg wil gaan, komt er een zuster binnen. ¨Het spijt me zeer, maar Julia ligt in een coma. Ze heeft een harde klap tegen haar linker slaap gekregen. We weten niet of ze het overleefd, aangezien de schade hieraan erg kan zijn. Tot nu toe heeft ze 50% overlevings kans. We doen onze uiterste best om haar te ontwaken.¨ vermeld de zuster ons. Katie en Kyara kijken elkaar paniekerig aan. Wat hebben die hier mee te maken?! ¨Mogen we naar haar toe?¨ vraagt Harry stotterend van het huilen. ¨Ja, maar wel één voor een. Het spijt me zeer!¨ zegt ze nog snel terug. ¨Wie gaat er als eerste in?¨ vraag ik aan iedereen. ¨Ik denk dat het het eerlijkste is als Harry er als eerste in gaat, aangezien hij Juul het beste kent.¨ vermeld Katie. ¨Is goed¨ geef ik toe. Ik geef Harry een mannelijke knuffel, en wens m succes, en dan verdwijnt ie in de kamer, die voorlopig van Julia zal zijn...



A/N

Hey allemaal, dit is het tweede stukje vandaag. De laatste dag van 2017. Dit jaar is zo snel gegaan! Er zijn voor mij ook veel ups en downs geweest, en toch is het een goed jaar voor mij geweest! Iedereen, ben voorzichtig mee vuurwerk 😂❤!

DisneyPrinceNiall_ je bent de aller aller aller aller ( ga nog maar ff 10497462810304 x door ) beste vriendin ever! Jij bent mijn Niall, en ik jou Harry, yeah now😂❤.  2018 wordt ons jaartje, naar Hazz toe gaan, ookal hebben we niet de beste plekken, we zijn er wel, en samen. Maybe kom je lekker bij mij op school, en t leukste nog bij elkaar in de klas, dat zou t beste zijn! Jij gaat lekker naar Ni toe, en ik lig dan suf in m'n bed, omdat ik niet mocht gaan. Mijn ma zei laatst nog, 'sorry dat je niet naar Neil toe mocht, ik wil gewoon dat je cijfers goed komen." Dus ughhhh.
Nou oké, je weet wel dat k van je hou 😂❤❤.

KyaraLYx ookal ken ik je pas een jaar, ben je heel veel voor me gaan betekenen. Ookal ben ik heel vaak bitchy tegen je, toch kan ik alles tegen je zeggen, en je zowat altijd appen. Bij voetbal erger je je meestal aan mij, en dan even later is gelukkig alles weer goed. Je bent echt mijn beste vriendin geworden, en al in zo'n korte tijd! We moeten snel meer samen doen, want uhhh, k mis jee!! Hopelijk blijven we nog heel lang besties! ❤❤

-x

He is my brother?! Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu