Ik ben een gewoon meisje maar niet zo gewoon mijn dorp wat meer een stad lijkt. Tja ik denk dat ik het zo goed zeg🤔. Nou mijn familie (niet mijn echte familie omdat ik niet van de aarde weg kom) bestaat uit mijn moeder mijn vader en 2 broetjes en 1 broer. Met mij erbij zijn we met zessen thuis lastige familie kan ik je wel zeggen. Nou ik ga je wat vertellen overrr...... mijn dorp daar was ik gebleven. Mijn dorp ik bedoel waar ik in woon. Is met hoe ga ik dat op minst goede manier zeggen. Het dorp heeft een tovernaars school en je mag daarnaar toe pas op je dertiende en dat ben ik *zucht. Wil je weten waarom ik zucht omdat ik niet zo geliefd in dit dorpje ben en ik haat school zoals de meeste van ons. Ik ga naar de tovernaars school om me in te schrijven. Het duurde even maar het lukte ik haat vragenlijsten invullen. Ik ren naar het bos en stop op een plek. Tja gewoon ergens in het bos.Ik loop over het schelpen pad. Ik zie een koets ik ga er naartoe en zie dat het de prins is geen idee waarom hij hier is🤔😐. Ik hou de koets stevig in de gaten en zie verderop dat er bandieten in de bosjes schuilen. Ik ren naar de grond en spring voor de koets. De koetsier kijkt me met grote ogen aan ik maak een debielen buiging. Ik sta voor de koets ik loop naar voren ik had me al omgedraaid en ga voor de bosjes staan. Ik pak mijn pijl en boog en hou hem strak op de bosjes gericht. De bandieten schrikken en rennen zo snel mogelijk weg. Ik schud me hoofd. Ik klop mijn kleren af en loop naar de koets. De prins zat al die tijd naar buiten te staren. Ik sta voor de koets en maak een buiging. Ik draai om en pak het paard dat los gekomen was. Ik ga naast het paard staan en overhandig zijn leidsel. Ik leid ze naar het dorp en stop bij de ingang. Ik klop aan de poort gaat open. Ik loop er doorheen en wenk de koetsier dat ie naar binnen mag. Ik zeg tegen de wachter dat is de prins ik zeg het maar even hoor. Hij kijkt me met grote ogen aan en laat een vogel met een oranje vlag vliegen. Ik ga bij de deur staan en klop aan. De deur gaat open ik zeg welkom waar moeten gij heen. Ik moet naar de tovenaars school kunt u misschien laten zien waar het is. Ja is goed ik ga voorop zitten op de koets. We zijn erbijna het kon gewoon niet fout gaan. Tot dat er 5 *gorgels voor de koets sprongen ik pak mijn pijl en boog en schiet er 3 dood 2 rennen de koets in waar de prins in zat en lieten zijn ergste nachtmerrie zien. Ik ren de koets in en gooi de gorgels eruit. We reeden snel door naar de tovenaar school. Ik loop naar voren en klop aan bij de deur. De deur word open gegooid de gene vraagt wat moet je. Ehm de prins is hier ik heb hem gebracht. Ik wijs achter me naar de nog steeds bibberende prins. De man kijkt met grote ogen naar mij en dan weer naar de prins. En zegt hoe heb je dat voor elkaar gekregen. Zo ik verander naar een vogel en weer terug na 5 minuutjes. Hij kijkt me aan van okeee😑. Ik knip even voor de ogen van de prins want hij was flauwgevallen. Ik pak hem voorzichtig op ik vraag waar moet ik hem neer leggen. Volg mij maar ik volg hem haastig naar binnen. Hij stopt bij een kamer en zegt hier kan je hem in leggen. Ik doe de deur open en leg hem op het bed. Ik verander mezelf terug en ga op de stoel zitten en val in slaap.
De volgende ochtend -
Ik wordt want ik hoor de prins heftig heen en weer draaien. Ik rek me uit. Ik schrik wakker omdat ik naast de prins geslapen had. Ik spring van de stoel af. De prins is nog steeds niet wakker ik loop naar de kraan en pak een emmer onderweg. Ik vul hem en loop weer terug ik gooi de hele inhoud eruit. Hij schrikt hijgend op en kijkt me boos aan. Graag gedaan slaapkop ik ga je niet anders behandelen dan andere hoe ik ze aanspreek. Ik ga maar weer eens naar huis. Ik zie je morgen denk ik mmhhhh.... Doegh😀. Ik doe de deur open en loop naar de uitgang. En stop bij de poort ik kijk achterom en loop weer verder naar huis
JE LEEST
Een Heel Raar Avontuur
AdventureZo er is een meisje ze is special en beleeft allemaal avonturen.