Jag spelar upp videon som är 6 minuter lång.
Höll vi på så länge?
Jag blir imponerad av mig själv och börjar återigen känna hur passionen som skapades mellan oss bubblar upp inombords då jag tittar på videon. Konstigt nog gör tanken på att andra också sett videon mig lite påtänd. Min andning ökar.
Vad händer?
Sakta drar jag den vänstra handen längst med min mage som har spänt sig.
Detta är fel, skäms på dig Eleonora!
Jag för in handen under shortsen och därefter innanför den svarta string trosan.
Jag låter fingrarna leta sig fram till min mjuka slida.
Du är stygg Eleonora, riktigt stygg. Den har redan blivit lite våt. Försiktigt börjar jag stimulera slidan med pekfingret. För varje cirkulär rörelse som får mina bröstvårtor att styvna till dras mitt bröst uppåt och ett feminint stön klämmer sig ur mig.
Fy skäms Eleonora, du måste straffas!
Jag trycker långsamt in pekfingret i min fitta och drar lika långsamt ut det. Jag stönar lågt och andas tungt.
Jag tittar inte ens på videon längre utan blundar och tänker mig att Liam för in sin stora kuk i mig. Jag pressar fingret djupt in i slidan och når klitoris.
Sluta! SLUTA!
Det känns så skönt att jag blir tvungen att bita mig i läppen för att kväva ett ljudligt stön. Ett finger blir två och min slida vidgar sig. Jag drar snabbare och djupare in för varje gång.
Nu får det vara nog Eleonora!
Våldsamt drar jag av mig de få plagg som jag har på mig med min högra hand och nästan sliter av mig min vita BH. Jag slickar på mina fingrar och börjar massera mina bröstvårtor sensuellt samtidigt som min fitta blir våtare.
Takten ökar och ökar.
Stönen blir okontrollerbara
Soffan gnisslar.
Det går riktigt snabbt nu.
Ah!
Snabbare
Ahh!
Snabbare
Aaahhhhhh!
...
Fullbordad
Orgasmen får mig att spruta ned mina fingrar och hela mitt underliv blir stänkt utav en vattnig vätska. Det är skönt och jag fortsätter rycka löst i min slida efteråt.
Jag är varm, jag är het, jag är fri.
Efter en sval dusch spelar jag om videon igen, men denna gången för att se varför Liam puttar iväg mig. Mitt i vårt torrknullande ändras hans ansiktsuttryck från lustfylld till besvärad. Men inte för att han inte njuter av mig, utan för att han får syn på kameran.
Det betyder att han troligtvis skulle fortsatt om det inte varit för kameran!
Hopp sprider sig i min kropp och jag blir lyrisk.
Han kanske älskar mig ändå?
Det är då jag börjar läsa kommentarsfältet i videon... 76 kommentarer.
Daniel Fors: Jag gillar också tuffa tag @Eleonora Fernandez. Avsugning? Betalar bra.. xD
Daniel Fors: lyckas konvertera en bög itte dåligt duu! :p
Becka Engström: e han bög?! :S
Elisa Hersvall: jaa ifl vad ja hört :P
Becka Engström: fan vad synd han som var så snygg :((
Elisa Hersvall: vet ... ;((
Ian Rydbeck: @Elisa Hersvall tönt.
Daniel Fors: Ian inte du också... #bögjävel
Ian Rydbeck: vem bryr sig om han suger kuk eller slickar fitta?? Idioter!
Lovisa Söderpalm: Faktiskt, vem fan lägger upp nått sånt här? Empatisk förmåga = noll! Skärp er era äckliga fjortisar.
Den omoraliska debatten är hektiskt, jag orkar inte läsa mer.
Varför lägger de sig i vårt privat liv? Varför bryr de sig ens en gång?
Jag suckar tungt.
Plötsligt ringer min mobil. Okänt nummer.
Jag vet inte ifall jag ska svara eller ej. Vad väntade mig bakom luren? Hat? Tröst?
Jag svarar till sist. Det är tyst en sekund och ett djupt andetag hörs från andra sidan luren.
"Hej hur mår du?" Frågar den välbekanta rösten.
"Vem är detta?" Frågar jag osäkert.
"Jag vill hjälpa dig, jag har anmält inlägget och det kommer tas bort snart" säger hans lugna röst.
Om det varit någon annan dag så hade jag klickat personen. Men idag behövde jag hjälp, vare sig det kom från en främling eller vän.
"Tack" säger jag sansat.
"Du ska veta att Liam inte är sur på dig, han är orolig för dig" säger han snabbt.
Jag är mest orolig för Liam. Han är mer utsatt än vad jag är.
"Vi har pratat och han mår bättre nu, han blev väldigt upprörd över videon"
Det måste vara Ian. De två är bästa vänner... och kanske lite till.
"Okej vad skönt" pustar jag ut.
Vi andas in i lurarna utan att säga ett ord.
"Är du och Liam tillsammans" vågar jag till slut.
"Ehhm... nja, alltså" stammar han.
"Något åt det hållet"
Jag blir inte sur eller upprörd. Utan lättad, att Liam har Ian. Det låter sött.
"Jag måste gå nu Eleonora, ha det bra och låt inte detta knäcka dig. Du är stark det vet jag"
Jag visste inte att Ian var en så bra lyssnare, men det gläder mig att han är det.
"Okej Ian, tack för att du ringde, det värmer på riktigt" säger jag vänligt.
"Ian?" Säger han frågande.
"Eh alltså... eller jag menar- hej då!"
Han klickar mig.
Va?
Jag ligger chockad i soffan och stirrar upp mot taket.
Var det inte Ian?
Jag hinner inte grubbla mer innan dörrklockan ringer, Feliciana är hemma. Jag drar mig till ytterdörren och klistrar på ett överdrivet leende på läpparna så att hon inte ska misstänka att jag är bekymrad.
Jag öppnar dörren och möts av en förtvivlad blick, men inte Felicianas.
Utan Liams.
أنت تقرأ
Bit min läpp
أدب المراهقينDe säger att kärlek dödar. I mitt fall, bokstavligen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ En erotisk novell om mitt liv med dramatiska vändningar, häpnadsväckande hemligheter och massor av kyssar. Jag är redo att berätta den ohörda sagan... Rekommender...