Saçlarımı kuruladım, gözlerime herzamanki eyelinerımdan çekip dudağıma hafif ruj sürdüm. Herzamanki parfümü J'adore dan 17 fıs sıktım ve sonra aşağı indim. Neşem yerindeydi inerken ıslık çaldım. Genelde annem buna kızardı ve bi bağırtı duymamış olmamdan annemin evde olmadığını farkettim. Babamın da çıkmış olması ümidiyle evin içinde kulak yırtan sesimle bağırdım. Öööğ. Sanki boru sesi gibi ben bile nefret ettim kendimden o an.
Babam ses vermedi. Evden ne zaman çıkacağı belli olmaz. Büyük bi hastanede doktor. Mesleğini çok sever. Annem de avukat. Onun belirli saatleri var. İşini hep kendine göre ayarlar. Evden ne zaman çıkacağı genellikle bellidir. İşleri onları yoruyor olsa gerek ki, havalar güzel olduğunda hep başbaşa plan yaparlar. Bizim yok ki plan yapmaya sevgilimiz felan. Nerdee.
Evde kimsenin olmadığına emin olduktan sonra ben de çıkmaya karar verdim. Küçük kardeşim Angela ya seslendim o hala evdeydi. Benden hep 1 saat sonra çıkmasına rağmen benden daha erken hazırlanır. Manyak mısın oğlum sen? Uyumak varken derdin ne senin.
''Ben çıkıyorum bebeğiiim?''
''Zaten parfümünün kokusu buraya kadar geldi merak etme.'' Allah'ım 12 yaşındaki bi kız bu kadar sinir olabilir mi? Ağır ergenlik atlatacak zavallım.
Söylene söylene evden çıktım.
Kulaklıklarım kulağımda artist artist yürürken bi taşa takıldım. Hayır bi insan bu kadar mı talihsiz olur? Artistlik yapayım derken taşa takılıyorum felan..
Servis geldi. Bindim. Herzamanki gibi aval aval bana bakıyorlar. Bende mi var acaba bi terslik anlamıyorum. Neyse bugün okulun ilk günü hiç sinirimi bozamam.
Okula geldik indim ve hemen bizimkilerin yanına koştum. Emeri her zamanki gibi formundaydı saçlar felan düzleşmiş. Ben onların yanında besleme gibi duruyorum buna eminim. Andrea'nın herzamanki gibi ağzından cikleti eksik değildi. Cikleti patlattıktan sonra pişkin pişkin sırıtıyordu.
''Selam hanımlar.'' Sesim ister istemez heyecanlı çıkmıştı. Bugün okulun ilk günü olsun o kadar.
''Ooo Maria Hanım teşrif ettiler.'' dedi Emery yüksek sesle. O anda ağzına bi tane yapıştırasım geldi. Hayır derdin ne ki? Niye bağırıyosun? Git okula anons geç istersen sorun değil.
Etrafıma bakındım. Herkesi süzdüm de denebilir. Okula yeni yakışıklı çocuk gelmiş mi diye baktım ama aradığımı bulamadım. Hep aynı simalar, aynı sesler.. Yok anacım yok. Bende şans yok.
Biliyorum çok sıkıcı oldu. Ama ilerleyen bölümlerde daha sıkı tutmaya çalışıcam. Bi kaç kişi okumuş umarım bırakmazsınız. Sizi seviyorumm :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirlikle İmtihan
VampirMaria sessiz ve sakin bir kız. Anne ve babası da tıpkı onun gibidir fakat onların gerçek yüzünü Maria da dahil kimse bilmiyor. Onlar dünyanın en tehlikeli iki vampiri. Maria bazı anormallikleri farketse de annesi ve babasının vampir olabileceği düşü...