Capitolul 1

44 5 3
                                    

Un nou an pentru Hogwarts era pe cale să înceapă, trenul debea pornise iar micul nostru protagonist Max încă nu își găsea locul. Cum toate compartimentele trenului erau pline, a intrat și el la nimereală în una, unde era doar o fată.

Max:Hei, pot sta și eu aici? Peste tot este plin.

???:Sigur *spune fata în timp ce se uita la el plictisită*

Se lasă liniștea, tot ce se mai auzea erau roțile trenului. Într-un final Max decide să spargă liniștea.

Max:Eu sunt Max *îi zâmbește acesteia*

???:Eu sunt...Liz. Deci, Max și mai cum?

Max:Max Cage*spune zâmbind*

Liz:Încântată.

Max:Tu?

Liz:Eu sunt Liz Malfoy.

Max:Ăăă...tatăl tău e cumva Draco?

Liz:Draco Malfoy...da*își deschide cartea pe care o avea în mână și se uită în ea* îl cunoști?

Max:Tata îl cunoaște.

Liz:Da? Drăguț, nu cred că tata îl știe pe al tău.

Max:Ba da.

Liz:Cum de îl știe?

Max:Tata e Harry Potter.

Liz:Parcă ai zis Cage, dacă nu mă înșel. De unde ești fiul lui Potter?

Max:Cage e al doilea prenume.

Liz:Hmm...Potter*pronunța acel nume exact ca tatăl ei* a da, îl știe.

Max:Vezi? Ți-am zis eu.

Liz:Tata mi-a zis să stau departe de cei din familia lui.

Max:Dar de ce?

Liz:Nu s-au înteles, Potter nu l-a înțeles pe tata

Max:Cum adică? Ce vrei să spui?*se uită la ea dar aceasta tace și se uită iar în carte* zi!

Liz:Tata a spus că Potter era prea diferit.

Max:Păi era diferit.

Liz:Un idiot.

Max:Ca Draco.

Liz:Ca Harry.

Max:Și Draco a fost la fel.

Liz:Ba nu! Și acum taci, nu am chef să mă contrazic cu tine, Potter.

Max:Bine, Malfoy.

Deși afară peisajele erau minunate ea se uita numai în cartea ei, ignorând tot ce e în jur aproape tot drumul până să o întrerupă Max.

Max:Tocilară?*spune pe un mod amuzat*

Liz:Tocilară? Eu? Nu...față de tine eu măcar știu să citesc.

Max:Față de tine eu măcar am părinți respectați, nu lași care fug după putere.

Imediat ce au ajuns Liz se ridică fericită și iese în viteză.

Max:Zi-mi te rog că nu pic cu ea în casă...*suspină acesta și intră în școală admirând locul*

Liz:Dacă pic cu tine, te omor.

Max:Nu, dacă pic cu tine, eu te omor.

Liz:vise Potter, vise*începe să râdă*

Max:Nu ar fi ceva nou, tata era să îl ucidă de 3 ori pe tatăl tău. De fapt, odată chiar tata l-a salvat pe tatăl tău.

Liz:POTTER!*scoate bagheta spre el* levicorpus! *îl ridică în aer*pe geam te arunc!

Max:Atunci, ferește-te pentru când mă întorc.

Liz anulează vraja și îl lasă să cadă pe o masă dar Max nu se lasă mai prejos și imediat îndreaptă bagheta spre ea rostind vraja sectumsempra care îi oprește plămânii din funcționare. Dar spre dezamagirea lui Liz îi barează vraja cu stupefy.

Max:Firai tu să fii, Expeliarmus!*Liz scapă bagheta din mana și arata ,,muie,,* te-am învins.

Liz:Da da... .

Max:Încă o dată Malfoy e mai slab decât Potter*face o plecăciune și se așează la o masă din sala mare, Liz abţinându-se să nu sară pe el.

În sală se face liniște deoarece se alegeau casele, după vreo trei persoane este strigat numele lui Max de către directoare. Acesta merge încet și se așează pe scaun, pălăria așezându-se pe capul lui.

Pălăria:Un Potter, ce să fac cu tine?

Max:E așa greu?

Pălăria:Shh, gândesc... .

Max:Ok boss.

Pălăria:GRYFFINDOR!

Max:He he, mersi*se ridică și merge la masa de la Gryffindor*

Peste încă vreo 6 persoane directoarea o strigă și pe Liz, acesta mergând rapid pe scaun pentru a scăpa mai repede.

Pălăria:Hmm...alt Malfoy.

Liz:Zici azi?*oftează*

Pălăria:Shh...*liz se gândea cum să ardă pălăria iar aceasta îi spune prin telepatie că nu are cum și apoi strigă*SLYTHERIN!

Liz:Mulţam*rânjeşte și merge la masa de la Slytherini*

Capitolul făcut de Liz

Harry Potter next generation(Ff)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum