İşten sonra anneme geçtim. Çünkü biz yemekteyken Taylor annemle kalacağı için Harry'ye anneme geçmesini ve onu oradan alacağımı söylemiştim. Aşırı derecede yorgundum. Ayrıca hazırlamam gereken bir sunum varken yemeğe çıkmak doğru gelmiyordu. Eğer Harry bu kadar fazla hazırlanmamış olsaydı düşünmeden iptal ederdim.
Zile bastığımda kapıyı Taylor açmıştı. Şimdiye kadar onun yaptığı sorumsuz davranışı unutmuştum ama aklıma gelince kaşlarım istemsiz olarak çatıldı. Gerçi Taylor o konuda suçu yoktu. O Zayn'in dediğine uymuştu. sorumsuz olan Zayn'di. İlk öğrendiğimde sinirden Taylor'a da bağırmıştım elbette sonra pişman oldum ama ona karşı sinirimin devam etmesinin sebebi bana yaptıklarının doğru bir şeymiş gibi savunuyor olmasıydı. Beni görünce kapıyı tamamen açtı ve bacaklarıma sarıldı. " Baba sonunda Geldin." eğilip onu kucağıma aldım. Boynuma sarılarak yanağından öptü. " günün nasıl geçti? Ben senin dediğini yapıp dersimi dinledim. Boyama yaptım ve aslında okul o kadar da sıkıcı değilmiş. Bugün ilk defa öğretmenimden yıldızlı etiket kazandım sana göstermemi ister misin baba?" heyecanlı bir şekilde anlatırken kapıyı kapattım.
" evet bunu çok isterim." beni tekrar öptüğünde güldüm. içerıye girdiğimizde Harry ve annem buradaydı. Annem Taylor ve bana gülümseyerek bakıyordu. " merhaba anne." eğilerek yanağından öptüm. Taylor hala bana sıkıca sarılıyordu.
" pekala Harry size olanlardan bahsetmiştir. Biz yokken büyükanneni üzme tamam mı oğlum? Eğer vakit geç olmazsa seni almak için gelirim ama geç olursa sabah gelirim ve okula beraber gideriz. Anlaştık mı?" Taylor yüzüme sadece boş boş bakmıştı ve omuz silkmişti. Bu ne demek oluyordu şimdi? uslu olmayacağım baba demenin kaba yolu mu?
" bebeğim kahve içmeden bir yere gidemezsin. Biz Harry ile hemen hazırlarız. Sen Taylor ile biraz zaman geçir." diyerek kalktı annem. Arkasından Harry de gitmişti. Tekli koltuğa oturduğumda Taylor da bana doğru dönmüştü. " baba bende sizinle gelmek istiyorum . evet biliyorum çocuklar böyle zamanlarda öyle ortamlara katılmaz ama ben senin yanından ayrılmak istemiyorum." başımı arkaya yasladım. yaşına göre olgun ve akıllı bir oğlum vardı. Elimi belinden çektim.
" bunu hakkettiğini sanmıyorum."
"özür dilerim babacığım. Bundan sonra haberin olmadan Zayn amcam ile görüşmeyeceğim. Suçlu olduğum için özür dilemiyorum. Seni üzdüğüm için Özür diledim. Bugün öğretmenim benimle konuştu ve hatamın farkına vardım. Bir daha aynı şeyi yapmayacağım." derin bir nefes aldım. Mavi gözleri ile bana çok masum bakıyordu. içimdeki öfke bitmişti bir anda.
" Zayn ile istediğin zaman görüşebilirsin sonuçta ben yokken sana o baktı ama benim haberim varken ve belirlediğim bir zamanda. ayrıca şuan bizimle gelmek için özür diliyorsun."
" hayır baba!" diye bir anda bağırmıştı. " buraya yeni geldin ve hemen beni büyükannemin yanına bıraktın. Tekrar gideceksin. seni üzdüm diye hemen gidemezsin. Ben seni çok sevdim ve bırakmak istemiyorum." bana sıkıca sarılmıştı. Ah bebeğim. Sarı saçlarını okşadıktan sonra öpücük bıraktım ve ona bende sarıldım.
" hayır gitmeyeceğim. Geri geleceğim."
" yine uzun bir süre sonra geleceksin."
" birtanem seni bir yere bırakıp gitmeyeceğim. artık hep senin yanındayım. 2 saat sonra geri geleceğim.Buraya seni bırakıyorum çünkü oradayken uyku vaktin çoktan gelmiş olacak ve uykusuz kalacaksın. Yarın okulda uykunun gelmemesi için buradasın." yanağından öptüm. Saçlarını hala okşuyordum.
" yine de gelmek istiyorum ama."
" pekala Harry'ye soralım. Bu işlerle o ilgileniyor." Bana uzun süre kaşları çatık bir şekilde baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forgive Me
FanfictionLouis, artık gerçekten gerçek aşkı bulduğuna inanıyordu. O artık Harry ile evliydi ilişkileri harika ilerliyordu ta ki Taylor ile karşılaşana kadar. Biricik oğlu 6 yaşına girmişti. Asıl sorunlar şimdi başlıyordu. Louis'nin cinsel tercihi yüzünden oğ...