Part 3

762 24 0
                                    

Gyorsan felszaladtam a szobámba pakolni,amikor eszembe jutott egy-két negatív dolog az utazással kapcsolatban.
Messi még nem tartózkodik Barcelonában.Nem látom a mai meccset,ezáltal lemaradok arról nyernek-e.
Hiába leszek ott egész nyáron valószínűleg olyan munka,ami az egész napomat elfoglalja és ráadásul a drága barátom pedig valami szép helyen piheni ki majd a turné okozta fáradalmakat.
Így már nem olyan nagy lelkesedéssel pakoltam be,de pozítívumként eszembe jutott,hogy legalább gyakorolhatom a nyelvet.Így sokkal hamarabb letehetem a felsőfokút spanyolból,aminek csak örülök.

6 óra körül járt már az idő mikor végeztem.Eléggé megéheztem és kimerültem a nagy pakolászásba, ezért első utam a konyhába vezetett valami ehető étel után kutatva.Végül egy tál müzli mellett tettem le a voksom.Nem hizhatok el így, hogy egy világhírű focistának vagyok a barátnője.
Az étel elfogyasztása után Kyra keresésére indultam.Nem túl nagy meglepetésemre a szobájában fetrengve találtam meg.

-Kyra!Figyelj!A te munkáddal így mi lesz?
-Hogy mi lesz vele?Szabadságon vagyok te butus.
-Megnyugodtam.Azt hittem felmondtál vagy valami.Magamat okoltam volna érte, mert tudom hogy gyerekkorod óta ez az álmod.
-Neked meg az, hogy elismert sportfotós legyél.Fel is adtam volna a munkám csak azért, hogy segíteni tudjak az én egyetlen kis Hugicámnak.
-Nagyon szeretlek te dinka!Elképesztően hiányoztál.-majd odaültem mellé az ágyára és megöleltem.
-Te is nekem.De most már itt vagyok és 3 teljes hónapig meg sem szabadulsz tőlem.
-Szerinted szeret?
-Mi ez a hirtelen témaváltás?-nevetett fel.-Attól függ, kiről van szó?
-Messiről.Biztos szeret?Vagy csak ő is hülyére vesz?Tudod,hogy jártam az előző barátommal is.
-Persze, hogy tudom.Szerintem semmi okod a félelemre.Bár nem beszéltem még vele, de biztos vagyok benne, hogy ő nem olyan.Viszont ha mégis,akkor majd én intézkedem jó?
-Jó.Egyelőre nem szeretnék neki szólni, hogy Barcelonában leszek.Pihenjen inkább.Meg nem szeretnék olyan barátnő lenni, akinek amint van ideje egyszerre fut is a barátjához, hogy a nyakán lógjon.
-Teljes mértékben egyet értek veled.
-Na és amúgy te, hogy állsz a pasik terén?
-Úgy érzem megtaláltam azt, akivel le szeretném élni az egész életem.
-Komolyan?De jó!-hirtelen felindulásból nagy lendülettel megöleltem, úgy, hogy majdnem mindketten leestünk az ágyról.-Bemutatod majd?
-Ha nem leszel ilyen dili akkor igen.

Sokáig beszélgettünk még,majd könnyes(én) búcsút vettünk szüleinktől.Kyra nagyon okosan rájött, hogy ő autóval jött, így teljesen feleslegesen költött repülőjegyekre.Hosszú út várt ránk,ezért megbeszéltük hogy valamelyik határnál majd cserélünk, mert Kyra egyedül ezt nem bírná.Gondoltam majd úgyis felkelt hogyha eljön ez az idő,így 5 perc alatt bealudtam.

Nem arra keltem, hogy Kyra szól,hanem a telefonomra.Lionel keresett.Nagy mosollyal az arcomon vettem fel a telefont.
-Picúr!Na végre felvetted!Azt hittem már valami bajod esett.
-Nem nincsen semmi bajom,csak..

Hiába a távolság [Lionel Messi FF.]- BEFEJEZETTحيث تعيش القصص. اكتشف الآن